Skjønner ikke problemet. De er jo ikke like i det hele tatt. Steinharten har jo smekre lugs og flotte crown guards. Lenke er ikke lik og endeleddene er jo vidt forskjellige. Forstørrelsen på cyclopsen er vesensforskjellig. Skriften på skiva er ulik. Bexel insert er jo vidt forskjellige.
Kopier - my ass.
Er jo bra for de som kjøper Steinhardt det da, at de likevel får den flotteste klokken selv om de ikke har penger nok til å kjøpe Rolex.
Selvfølgelig, du kan låne Sea Dwelleren min. Ulempen er at du må legge igjen et depositum, du klarer nok ikke å ødelegge den men jeg er redd for at du blir så fornøyd at jeg ikke får den tilbake.
Tom
Helt fair å mislike homager imho
Konkluderte du her akkurat med at den gamle "egget eller kyllingen"-problematiken er løst og at egget faktisk var først @Hammerfjord ?Ooops, kanskje Rolex er ikke en egg... Men egentlig en kylling...
Science
...
A simple view is that at whatever point the threshold was crossed and the first chicken was hatched, it had to hatch from an egg. The type of bird that laid that egg, by definition, was on the other side of the threshold and therefore not a chicken—it may be viewed as a proto-chicken or ancestral chicken of some sort, from which a genetic variation or mutation occurred that resulted in the egg being laid containing the embryo of the first chicken. In this light, the argument is settled and the 'egg' had to have come first. However, whether this was defined as a chicken egg or proto-chicken egg is debatable. So technically the egg came before the chicken, but the chicken may have come before the chicken egg. So it depends on whether the question is "What came first, the Chicken or the egg" or "what came first, the Chicken or the Chicken egg"
Theology
...
A literal historic account of Genesis would place the chicken before the egg.
Konkluderte du her akkurat med at den gamle "egget eller kyllingen"-problematiken er løst og at egget faktisk var først @Hammerfjord ?
Skal jeg ta wikipedia for god fisk (eller fugl) så er det tilsynelatende slik at science holder egget som det som kom først og teologi holder kyllingen.
.... skille ....
Jeg måtte bara
Konkluderte du her akkurat med at den gamle "egget eller kyllingen"-problematiken er løst og at egget faktisk var først @Hammerfjord ?
Skal jeg ta wikipedia for god fisk (eller fugl) så er det tilsynelatende slik at science holder egget som det som kom først og teologi holder kyllingen.
.... skille ....
Jeg måtte bara