Hva fa.. er poenget med Steinhart??

Haters gonna hate. ;)

PF_Angry_Granny_07052014090002315_zps7098dcc7.jpg
 
På Gardermoens tollen.
- Du! Vent littegrann! Er det ikke en Rolex du har på hånden? Dyrt det! Hadde du tenk å betale moms eller har du Norsk fakturabevis kanskje?

-Nei det var ikke en Rolex men en billig Steinhart...
Og...

- Stein hva? Da blir det heftig bot for forfalsknings smugling! Kom hit!
 
Import av piratkopier (som Steinhart ikke ville gått under uansett, antakelig) er tillatt til privat bruk. Med forbehold om at en dom fra EU muligens vil medføre endring av norsk rett på dette punktet. Usikker på om det i tilfelle kan skje gjennom ny tolkning eller lovendring. :p
 
Ble forstyrret av husholdersken midt i akten. Jævla lønnsforhandlinger i hytt og pine. Hun kan bare streike. Det står litauere og rumenere i kø for mindre timelønn enn det hun får.

At kona skulle komme og forstyrre deg midt i akten er jo veldig kjedelig. Tvilsomt om det er noe særlig smart true med å bytte henne ut med en litauer eller rumener, gitt omstendighetene! ;)
 
Synes Steinhart gjør en god jobb jeg.... Og de blir bedre og bedre

Jeg er slett ikke upatrisk i denne sammenhengen. Har aldri eid Rolex, eller andre dyre merker. Men jeg falt for design og liker denne serien til Steinhart: (mine bilder)













De viser jo i sterkere grad at de er i stand til å designe klokker som er "100 %" Steinhart...
Liker O2 serien godt jeg da :)


Ser jo at de låner inspirasjon fra bl.a. Rolex, men det er vel lov å tilpasse seg et design som viser seg populært,uten å bli hengt ut som direkte kopier?

Det er iallefall ingen ting å utsette på finish,kvalitet og presist urverk som er robust...

Just my 5 cents...