Akkurat ferdig med "Wonderboy" og "Fyrsten" Meget underholdende bøker av Henrik H. Langeland
Begynner nå på Jussi Adler Olsen, "Kvinnen i buret"
Begynner nå på Jussi Adler Olsen, "Kvinnen i buret"
"Thinking fast and slow" og "The intelligent investor" er de to siste på listen, nå er det igang med de nye innkjøpene "Viking Raid", "No ordinary Disruption", "World Order", "Go set a watchman" og "Europe's angry muslims"
- Nesten så jeg gruer meg til å slippe togpendlingen
Noen som har lest noen av disse? alltid gøy å høre hva folk synes
Har dessverre fem bøker som jeg leser på nå. Men har valgt å lese ferdig denne først:
At home av Bill Bryson
Bill Bryson så seg rundt i huset sitt og fant ut at han visste egentlig ikke historien til hvordan alt i hjemmet var blitt slik det er blitt. Hvorfor har en gaffel fire pigger? Hvorfor er det salt og pepper som er standard krydderne i hjemmet?
Den er svært underholdende og informativ. Man lærer mye om opphavet til de forskjellige ordene vi kjenner i dag.
Hva synes du? Står i hylla, men har så langt tapt kampen mot noe annet, de gangene den har vært oppe til vurdering."1Q84" av Haruki Murakami.
Hva synes du? Står i hylla, men har så langt tapt kampen mot noe annet, de gangene den har vært oppe til vurdering.