Jeg gjentar: Rolex i stål er dørgandes kjedelig. Funksjonelle til sitt bruk. Bading for eksempel.
Du kan også bade med en 6000m klokke... Den tåler det
![CH1-8.jpg CH1-8.jpg](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/attachments.tidssonen.no/2018/01/73444_5b57417320e4553b52d199313a764b91.jpg)
Jeg gjentar: Rolex i stål er dørgandes kjedelig. Funksjonelle til sitt bruk. Bading for eksempel.
Jeg hadde også kjøpt en «kjedelig Rolex» til 90k+ som badeklokke - siden det ikke finnes noe annet spennende som er vanntett...? Dette blir for dumt. Tipper du vil ha SD4K for å tjene noen slanter, ærlig sak det. Men å hevde det er for bading når du ikke liker merket blir litt.. ja..
Noen som har noen update her? Jeg passerer ett år i ventetid på en Sub Date nå, begynner å lure på om den noen gang kommer![]()
Ett år? Det er jo bare småtteri, jeg har ventet på Daytona med hvit skive i snart 2,5 år![]()
Hos Bjerke?
Venter selv på en Daytona hvit, har også betalt depositum.
Gratulerer med lekkerbisken. Veldig kul klokkeSynes Rolex leverer bra jeg, plukket opp denne hos norsk AD i dag - den stod så alene i vinduet
Vis vedlegg 103401
Gratulerer @Consigliere, meget pent ur!
Gratulerer med lekkerbisken. Veldig kul klokke![]()