Takk Den og Explorer 1 er på listen av klokker jeg har veldig lyst på. Var bare litt usikker på hvor lang ventetid det var (pluss Bjerke har en del andre klokker som jeg også har veldig lyst på )Bestilte i februar.
Takk Den og Explorer 1 er på listen av klokker jeg har veldig lyst på. Var bare litt usikker på hvor lang ventetid det var (pluss Bjerke har en del andre klokker som jeg også har veldig lyst på )Bestilte i februar.
Jeg tror det er absolutt mulig å kjøpe den klokken du ønsker deg. Ser flere får nei, men forstår ikke taktikken med å spørre om flere klokker samtidig som mange her gjør. Så mitt synsebaserte tips er å gå for en modell og prøve å bestille den uten å forhøre om potensiell ventetid på andre modeller.Takk Den og Explorer 1 er på listen av klokker jeg har veldig lyst på. Var bare litt usikker på hvor lang ventetid det var (pluss Bjerke har en del andre klokker som jeg også har veldig lyst på )
Det er taktikken jeg har ved flere anledninger har gått for (hvor jeg har nedjustert ambisjonsnivået flere ganger). Jeg er der nå at jeg ikke engang får kjøpe no-date sub til tross for kundehistorikk og null invistor-virksomhetJeg tror det er absolutt mulig å kjøpe den klokken du ønsker deg. Ser flere får nei, men forstår ikke taktikken med å spørre om flere klokker samtidig som mange her gjør. Så mitt synsebaserte tips er å gå for en modell og prøve å bestille den uten å forhøre om potensiell ventetid på andre modeller.
= definisjonen på statussymbol. Ytre kjennetegn/objekt som viser økonomisk status. Jo dyrere og mer gjenkjennelig, dess bedre effekt.En gang i tiden symboliserte Rolex status, hvorfor har jeg aldri skjønt. I dag viser det mer at den som bærer uret har lagt igjen mye cash hos Bjerke eller har brukt avsindige summer hos gråforhandlere
Nå opererer Bjerke med en måned bare for å få svar på om man kommer inn på venteliste, eller ikke. Det var tre uker i høst.
Tipper ventingen er kortere i praksis, men det indikerer allikevel fortsatt ganske høyt trykk.
= definisjonen på statussymbol. Ytre kjennetegn/objekt som viser økonomisk status. Jo dyrere og mer gjenkjennelig, dess bedre effekt.
Askeland har vell ikke ventelister, og det er førstemann til mølla (Når det er sagt har jeg sett på sosialemedier at enkelte tar turen fra Oslo for å «hente ut» en ny klokke hvor de har stått på en ikke-eksisterende venteliste)De får leveringer. Men vanskelig å vurdere hvem som får..
Vis vedlegg 182950
Askeland har vell ikke ventelister, og det er førstemann til mølla (Når det er sagt har jeg sett på sosialemedier at enkelte tar turen fra Oslo for å «hente ut» en ny klokke hvor de har stått på en ikke-eksisterende venteliste)
My point exactly - mistenker at den er forbeholdt et knippe ytterst få privilegerte venner av Fam. Askeland.Fikk under eit besøk i høst, beskjed om at eg kunne gløyme å få kjøpt ein 126710BLRO der i løpet av dei neste årene. Så litt usikker på kor reell den påstanden om at dei ikkje har lister er?