Sorry, my friends....PAM372 er IKKE limitert, ergo leveres den heller ikke i spesial kassen, men i std. pæretre kasse.
Allerede på messen i 2010, da den ble presentert første gang, ble det av Richemont opplyst at et opplag på 3500 de første to år. Hva som ville bli produsert senere, ble det ikke sagt noe om. Dagens"O" serie produseres i 3500 eks.
M.h.t. modellen 6152/1, så er det helt korrekt som Minuteman skriver, føyer til at den synlige forskjellen i første omgang er en noe mer pute-formet kasse og tykkere lugs en den opprinnelige modellen.
Derfor er det heller ikke riktig å si at 372 har en 1950-kasse, men en noe modifisert 1950-kasse
Iogmed 372, og forsåvidt de fleste andre PAM, har militære aner, synes jeg dette kan rettferdiggjøre min kombinasjon av en militær "bund"-rem
Flere nasjoner tilbyr sine militære mannskaper muligheten til å benytte en slik "bund"-rem. Ofte med en klaff over glasset for å hindre avslørende lume / reflekser.
God helg!
Takk for informasjonen.
Skjønner at jeg ikke kan stole på alt jeg leser - hverken på nettet eller i WatchTime.
372 står fortsatt øverst på Paneraiønskelisten min.