Ja, vi elsker nato-rem

Vakker IWC som fortjener bedre NATO.
Sjekk ut grå og sorte fra Toxic NATO. Toxic har også noen i skinn, men de har jeg ingen erfaring med.
Du har säkert rätt, men för 129 kr har man råd att experimentera köpte ett grått nylon också. Men länken har fått all tid ändå...
 
Er det kun Premium Nato som gjelder eller går vanlig og? Premium er vell sydd og ikke limt noe som er positivt. Hvor handler dere remmer? Tidssonen webshop har vell remmer i god kvalitet?
 
Jeg har planer om å kjøpe meg en Nato. Jeg har eliminert meg ned til et valg mellom en billig Nato fra Watchobsession.co.uk og en litt dyrere Zuludiver Nato fra Watchgecko.

Er det noen som har erfaring med disse to leverandørene?
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Watchgecko zuludiver sin Bond. Veldig fornøyd etter mye bruk.
20170308_101209.jpg
 
eBay - kjøpte tre stk natos som viste seg å være av helt ålreit kvalitet med søm rundt ringer og forsterkede hull til one dallah stykket. Så klagde jeg når de ikke hadde dukka opp etter to mnd og fikk tilbake penga! Much free, so value! :D

Men topp kvalitet for rimelige penger er det vel kanskje sider som TimeFactors og WatchGecko som står for?
 
  • Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Etter å ha handlet for første gang hos Toxic Nato og opplevd kvaliteten derfra har jeg droppet tanken på prisen og vil kjøpe derfra neste gang også. Bedre enn alle andre jeg har prøvd inkludert tidssonen premium og Phoenix.

Lars Birger
 
810


Mulig å oppdrive zulu/nato lik denne? Kunne egentlig bare handlet en Weekender i samme slengen, ettersom prisen er på fornuftige 500 kr. Skulle dog hatt 18mm, ikke 20mm som Timexen benytter seg av.
Hodinkee er det nærmeste jeg har kommet akkurat denne, men det er en ordinær todelt reim til 800-900kr etter avgifter.
 
Det er mye pent og mye bra av ulike Zulu- og NATO remmer, men savner remmer på 26mm med nok lengde til å lage "riktig" retursløyfe, dvs > 31cm og oppover.
Noen tips?
 
Redigert:
5 dager&netter med en Phenomenato og jeg må si at den knuser alt jeg har vært forbi før (har ikke prøvd Omega).
Silkeaktig følelse og premium kvalitet.
Reimens hull er ikke deformert og fibrene holder seg.
Jeg tok en "midnatt blå" og fargen er den beste mørkeblåen jeg har sett på Nato.:cool:
Anbefalt.

P1050037.JPG


P1050027.JPG

P1050030.JPG

P1050040.JPG

P1050042.JPG