Ja, vi elsker nato-rem

Nylig fant jeg disse Phenomenato remmer som ser ut til å bli noe for seg selv.
De fikk en del god kritikk på nettet og "word on the street" sier at de er myk og tett som vi liker de :cool:

http://phenomenato.com/
https://www.facebook.com/phenomenato/

Fyren er en klokkefanatiker fra Ungarn som har jobbet hardt for å finne det riktige stoffet: Made in Hungary
Da er det ingen kinesisk greie der og det kan vi like også siden det er ikke mange som driver med dette i Europa.
Prisen er 40$.

Og nå... Bilder!

Phenome6.jpeg


Pheno1.jpeg
Pheno3.jpeg


Phenom9.jpeg
Pheno5.jpeg


Pheno4.jpeg

Phenome7.jpeg


Phenom8.jpeg
 

Vedlegg

  • Pheno2.jpeg
    Pheno2.jpeg
    165,3 KB · Visninger: 0
Redigert:
Nylig fant jeg disse Phenomenato remmer som ser ut til å bli noe for seg selv.
De fikk en del god kritikk på nettet og "word on the street" sier at de er myk og tett som vi liker de :cool:

http://phenomenato.com/
https://www.facebook.com/phenomenato/

Fyren er en klokkefanatiker fra Ungarn som har jobbet hardt for å finne det riktige stoffet: Made in Hungary
Da er det ingen kinesisk greie der og det kan vi like også siden det er ikke mange som driver med dette i Europa.
Prisen er 40$.

Og nå... Bilder!

Vis vedlegg 19875

Vis vedlegg 19868 Vis vedlegg 19870

Vis vedlegg 19878 Vis vedlegg 19872

Vis vedlegg 19871
Vis vedlegg 19876

Vis vedlegg 19877

Fantastike Natoreimer og utrolig flott hardware. Tettheten og vevingen er vel tilsvarende Omegas OEM natoer. Syarbeidet er dessverre ikke like elegant, men fortsatt godkjent ;)
Husk å kjøpe en i hver farge!
IMG_4266.JPG
 
Redigert:
Nylig fant jeg disse Phenomenato remmer som ser ut til å bli noe for seg selv.
De fikk en del god kritikk på nettet og "word on the street" sier at de er myk og tett som vi liker de :cool:

http://phenomenato.com/
https://www.facebook.com/phenomenato/

Fyren er en klokkefanatiker fra Ungarn som har jobbet hardt for å finne det riktige stoffet: Made in Hungary
Da er det ingen kinesisk greie der og det kan vi like også siden det er ikke mange som driver med dette i Europa.
Prisen er 40$.

Og nå... Bilder!

Vis vedlegg 19875

Vis vedlegg 19868 Vis vedlegg 19870

Vis vedlegg 19878 Vis vedlegg 19872

Vis vedlegg 19871
Vis vedlegg 19876

Vis vedlegg 19877

De her så fryktelig delikate ut. Vet du noe om kvaliteten? Ser litt skjøre ut, tilsvarende en superdyr dress som ikke funker til daglig bruk...

Og takk for tipset @Hammerfjord ! Kjøpte en sånn her på billigsalg:


(sorry, det er ikke en Omega, men omtrent like bra;))
 
De her så fryktelig delikate ut. Vet du noe om kvaliteten? Ser litt skjøre ut, tilsvarende en superdyr dress som ikke funker til daglig bruk...

Og takk for tipset @Hammerfjord ! Kjøpte en sånn her på billigsalg:


(sorry, det er ikke en Omega, men omtrent like bra;))

Til nå har jeg lest mye godt om disse Phenomenato men har selv ikke prøvd noen.
Har noen Gecko på vei også: skal se når de kommer frem;)
Den sikkerhetsbelt rem passer bra på suben din.
Vel, jeg liker Omega men jeg er ikke den type som forguder Omega foran Rolex: jeg er egentlig mest mot forguding av varemerkene:D
 
Etter å midlertidig å ha gitt opp å bestille hos timefactor da det alltid er stengt for bestilling når jeg kommer på at jeg skal bestille, ble det kjøpt setebelte NATO fra watchgecko. Meget lovende førsteinntrykk, uten å ha testet disse over tid gir disse sammenlignet med Omega 95% av kvaliteten til 10% av prisen.
Bilder kommer:)
 
Etter å midlertidig å ha gitt opp å bestille hos timefactor da det alltid er stengt for bestilling når jeg kommer på at jeg skal bestille, ble det kjøpt setebelte NATO fra watchgecko. Meget lovende førsteinntrykk, uten å ha testet disse over tid gir disse sammenlignet med Omega 95% av kvaliteten til 10% av prisen.
Bilder kommer:)
Skal ikke helle så mye kaldt vann i nakken på deg vedr. denne remmen, men den er altfor svak i hullrekken; dvs. hullene strekkes og utvides ved normal bruk. Ville ikke brukt denne som en beater-rem. Der utmerker Omega-remmene seg i særklasse, uten å strekke seg eller at hullene blir avlange. IMHO.
 
Skal ikke helle så mye kaldt vann i nakken på deg vedr. denne remmen, men den er altfor svak i hullrekken; dvs. hullene strekkes og utvides ved normal bruk. Ville ikke brukt denne som en beater-rem. Der utmerker Omega-remmene seg i særklasse, uten å strekke seg eller at hullene blir avlange. IMHO.
Det skal hvertfall testes i morgen på jobb:) Synd hvis førsteinntrykket er feil, de virket så bra.
 
Da er Gecko reim testet på jobb, og den er for svak i hullrekken. Ser bra ut men er desverre ikke så tett opp til Omega som jeg påstod igår, påstand herved trukket tilbake! Synd, er behagelig på armen og fin lengde for litt større håndledd.
IMG_1566.JPG

IMG_1567.JPG
 
Da er Gecko reim testet på jobb, og den er for svak i hullrekken. Ser bra ut men er desverre ikke så tett opp til Omega som jeg påstod igår, påstand herved trukket tilbake! Synd, er behagelig på armen og fin lengde for litt større håndledd.
Vis vedlegg 23617
Vis vedlegg 23618

Du får prøve å bestille på nytt fra timefaktors, mine har stort sett vært i bruk kvar dag sia midten av desember uten at eg har merket noke utviding av hullene :)
 
IMG_6208.JPG

Har absolut inget emot natostraps på andra. Men har inte funnit den riktiga kärleken ännu. Har ett grått läder bland annat på en Mark XVI som jag köpte för att ha under fleecejackan men det har aldrig hänt...Köpte det på cheapestnato och kan inte klaga på priset, men lite kort är det även om jag bara har 17 cm runt armen. Dock luktade bandet väldigt gammalt och lite äckligt men jag la det av någon märklig anledning i humidoren och sen dess har det luktat bättre!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Vis vedlegg 23939
Har absolut inget emot natostraps på andra. Men har inte funnit den riktiga kärleken ännu. Har ett grått läder bland annat på en Mark XVI som jag köpte för att ha under fleecejackan men det har aldrig hänt...Köpte det på cheapestnato och kan inte klaga på priset, men lite kort är det även om jag bara har 17 cm runt armen. Dock luktade bandet väldigt gammalt och lite äckligt men jag la det av någon märklig anledning i humidoren och sen dess har det luktat bättre!

Vakker IWC som fortjener bedre NATO.
Sjekk ut grå og sorte fra Toxic NATO. Toxic har også noen i skinn, men de har jeg ingen erfaring med.