Sikler noe voldsomt etter et JLC ur om dagen, særlig Master compressor memovox. Skrik ut dersom noen har en slik, eller en annen modell som du vurdere å la gå videre![]()
Endelig en JLC Master Memovox.......
Jeg forstår ikke helt hvorfor ikke flere syntes at dette er det perfekte allround klokke.
[/URL][/IMG]![]()
[/URL][/IMG]![]()
[/URL][/IMG]![]()
Var innom Tidemann i dag - de hadde akkurat fått inn en Master Geopraghic. Nydelig klokke som gjorde at Visa-kortet ble litt svett. "Heldigvis" var den bestilt til kunde. Noen her som venter på denne lekkerbiskenen?
Skal ikke noen på forumet få seg en slik snart?
![]()
![]()
Jeg venter på denne, tror jeg kunne vært fornøyd med kun denne i boksen + beater.
![]()
Digger visningen av årstall!Jeg har forsøkt å få kloa i denne. Tidemann sa da at det er en Boutiqué Edition (?), og at de kun "håpet" å få den inn. Som du sier, en skikkelig snasen klokke!
Jeg har forsøkt å få kloa i denne. Tidemann sa da at det er en Boutiqué Edition (?), og at de kun "håpet" å få den inn. Som du sier, en skikkelig snasen klokke!
Ser ut til at SS modellen har en litt annen skive enn gullmodellene(?) For meg ser det ut til at den i SS har mer type sunburst dial, kontra den matt hvite skiven til gullmodellene. Har uansett svært lyst til å se disse live. Perpetual calendar mener iallefall jeg er det ypperste av komplikasjoner på en klokke.
Den selges så vidt jeg har lest kun i JLCs egne butikker. Her er de tre variantene, to i stål og en i rødt gull.
![]()
Den selges så vidt jeg har lest kun i JLCs egne butikker. Her er de tre variantene, to i stål og en i rødt gull.
![]()
^^^ Det er to ss modeller. Den til venstre er BE, mens den til høyre selges overalt. Beklager hvis jeg var uklar.