Jaeger-LeCoultre-tråden

Uff, det gjør vondt å ikke ha en Deep Sea!

KVetId2.jpg

Jeg tafset på en Grande Reverso på Kastrup før ferien. Jeg kan ikke huske om det var calendar, men den var ganske så nice med safir baklokk. Er det bare calendar som har dette?

Er det tidligere Grande Reverso som har dato i vanlig vindu og safir baklokk?

• Liker
Reaksjoner: Brocot
Jeg tafset på en Grande Reverso på Kastrup før ferien. Jeg kan ikke huske om det var calendar, men den var ganske så nice med safir baklokk. Er det bare calendar som har dette?

Er det tidligere Grande Reverso som har dato i vanlig vindu og safir baklokk?

GR Calendar har safir i baken, men det er ikke den eneste: GR 976 har det også. Den har til gjengjeld ikke dato, men bare timer, minutter og små sekunder.

Mitt så langt vanskeligste klokkevalg; beholde eller la denne gå. Blir for lite brukt, men når alt kommer til alt er valget forferdelig vanskelig. Hva tenker dere?

• Liker
Reaksjoner: aek og flyback
Mitt så langt vanskeligste klokkevalg; beholde eller la denne gå. Blir for lite brukt, men når alt kommer til alt er valget forferdelig vanskelig. Hva tenker dere?

Har lik selv, så er inhabil. Men mener at du helt klart burde beholde, denne er vel ikke veldig lett å få kjøpt tilbake hvis du skulle angre...

• Liker
Reaksjoner: fjk
Har lik selv, så er inhabil. Men mener at du helt klart burde beholde, denne er vel ikke veldig lett å få kjøpt tilbake hvis du skulle angre...

Du har rett i det at den neppe er lett å kjøpe tilbake. Store spørsmålet er kommer jeg til å angre eller ikke? Etter min mening fineste Reverso å oppdrive. At den er sjelden gjør jo saken bare bedre. Et "kaldt" hode sier meg at denne kan være et fint investeringsobjekt isolert sett, men så var det denne interessen da ... ikke nødvendigvis rasjonell. For meg så er for lite armtid et gnagende symptom på at noe annet må inn. En master control av noe slag eller kanskje ultra thin hadde vært noe? Hmm..!

• Liker
Reaksjoner: andres