- Medlem
- 14. des. 2012
Gleder meg til den nye Reverso-kolleksjonen kommer ut på mandag! For de som har Snapchat så anbefales det å legge til JLCLive for de siste oppdateringer.
Her er det nærliggende å peke tilbake på denne posten, selv om jeg er usikker på om Don @Nessuno79 tar bestillinger for tiden. Har hatt gleden av å se denne comboen live og den er minst like flott som bildet antyderNoen som har erfaringer rundt "custom"-reimer til Reverso? Har sett på Camille Fournet og ABP, men hadde vært fint med noen innspill eller erfaringer.
Prøvde denne på Heathrow her om dagen, wow. (Ikke mine bilder.)
Rosé med slate skive må være den lekreste versjonen av MUT Moon
@kvasbo er en heldig mannPrøvde denne på Heathrow her om dagen, wow. (Ikke mine bilder.)
Rosé med slate skive må være den lekreste versjonen av MUT Moon
Virkelig fått sansen for Jeager, har vært på Bjerke og siklet på denne:
Ser at det ligger en på KS forumet. Har dog mest lyst på denne, samme pris 104000,- fra Berke. De var litt usikre på om de kunne få tak i den da det står på hjemmesiden til Jaeger at den kun selges i egne Jaeger butikker.
Hvilken synes dere er finest?
Den øverste du viser der ser ut som Cermet-utgaven, den er 44mm og også en del dyrere. Den hos Bjerke og på KS er i stål, med "vanntett" kalveskinnsreim, og i mine øyne penere.Virkelig fått sansen for Jeager, har vært på Bjerke og siklet på denne:
Ser at det ligger en på KS forumet. Har dog mest lyst på denne, samme pris 104000,- fra Berke. De var litt usikre på om de kunne få tak i den da det står på hjemmesiden til Jaeger at den kun selges i egne Jaeger butikker.
Virkelig fått sansen for Jeager, har vært på Bjerke og siklet på denne: