Callahan
Støttemedlem
Du er nok en svært fornuftig mann! Min erfaring er at det ikke er noe å utsette på kvalitet, finish eller ergonomi. JLC er helt i toppen. Men Reverso tribute to 1931 er ikke blant de minste klokkene. Du definerer ikke hvor stor en puselanke er. Hvis den virkelig er liten kan kassen på nevnte Reverso som er 46mm lug til lug bli i meste laget. Til gjengjeld er den veldig slank. Men det finnes mindre Reversoer. Det er ikke lett å finne noe penere enn en Reverso synes nå jeg da!
Du er nok en svært fornuftig mann! Min erfaring er at det ikke er noe å utsette på kvalitet, finish eller ergonomi. JLC er helt i toppen. Men Reverso tribute to 1931 er ikke blant de minste klokkene. Du definerer ikke hvor stor en puselanke er. Hvis den virkelig er liten kan kassen på nevnte Reverso som er 46mm lug til lug bli i meste laget. Til gjengjeld er den veldig slank. Men det finnes mindre Reversoer. Det er ikke lett å finne noe penere enn en Reverso synes nå jeg da!
+1. Jaeger leverer helt på toppen på kvalitet,finish og ergonomi. De er også innovatører og bruker mer penger på research and development enn sine konkurrenter.
Selv har jeg så lyst på Reverso at jeg holder på å bæsje på meg.
Problemet: når jeg prøver Reversoer som passer håndleddet mitt, føles det for smått. Som om urene nærmest forsvinner i armen sett på litt avstand. Går jeg opp en størrelse, blir det lugsoverheng og konfirmasjonsgutten som låner uret til far.
Er det flere som har det sånn?
Fikk prøvd den der nå i helgen, ble veldig betatt. Litt liten, men elsket den. Og dyttebryteren var fet. Beklager elendige bilder, underlig belysning og fikk "hjelp" til å ta bildene..FYI: De har den nye blå reversoen i JLC-butikken i London. Visstnok en av tre prototyper i hele verden. Veldig lekker. En innovativ ting som jeg ikke visste om er at tiden for GMT-baksiden justeres med en 'dyttebryter' som ligger på toppen av kassa, og ikke pusher ved siden av krona. Den kommer i august og vil ligge på ca £8600.