Hei og tusen takk for bra input så langt. Det setter jeg stor pris på! Han har selv uttalt at JLC er en av de (om ikke den) "argeste" å foretrekke for hans del - så der er jeg ganske sikkert.
Og Thomask, du har helt rett, her er den siste linken:
http://www.watchcenter.co.uk/produc...er-control-triple-date-calendar-ref-140-8-87/ Det gikk litt i surr der. Denne siste klokken likte jeg ikke remmen på (den hvite sømmen), men den lar seg bytte ut.
Dette er en profesjonell (mer eller mindre) forhandler i London, som har mange klokker av forskjellige luksusmerker - "pre-loved" til salgs. Men jeg har ikke erfaring med de fra før, noen som kjenner ti dem?
Hva bør jeg forvente av servicehistorikk? Og hvordan vet jeg om de trenger service
Hellet først mot lys skive (tenkte det var mer klassisk, men tenker kanskje "feil" her?) men et svært godt poeng der Thomask, med at den mørke er en nyere klokke enn de andre. Og innsyn i urverket er veldig stilig også i mine øyne.
Bjorn, jo - hadde vært greit om han kunne plukket den ut selv, men så er det noe med å komme med den morgenen etter bryllupet. Er jo litt romantiker tross alt
Har sjekket ut Chrono24, og der ser disse ut til å ligge på et fornuftig nivå. Det som er "kjipt" er jo den ekstra norske mva. som kommer i tillegg, men det er uansett hvor en henter fra i utlandet. Får jo ikke igjen mva. i UK ettersom de er second hand.