Såpass ja. Gi bort Rolex til kjæresten. Sånt liker man. Si ifra hvis det skjærer seg med kjæresten og du blir ensom, jeg er villig til å revurdere ekteskapet mitt.
Om det er greit å gi brukte klokker i gave synes jeg definetivt. Jeg oppfordrer kona til å kjøpe brukt til meg.
Si at du finner ut at et budsjett på 23 000 er levelig. Du har nå no date som Anders foreslår innen rekkevidde hvis du kjøper brukt. En god del andre muligheter på sportsur siden ligger rett i nærheten. Eller du kan kjøpe Datejust, Airking og diverse vintagemodeller til betraktelig mindre. Tenker du nytt er du for det beløpet fortsatt minimum 10 000 unna noe som helst.
Som rimeligere klokke har du allerede fått mange gode forslag, men hvis gjenkjennelsesfaktor også teller, som det gjerne gjør synes jeg Anders sitt forslag er en god ide. Ellers synes jeg også du skal se på Longines. For eks. En rimelig hydroconquest.
Hehehe, tusen takk. Sier fra om det skjærer seg....hehehehe
Men Longines Hydroconquest er absolutt en klokke jeg kan vurdere ja, likte den veldig godt. Og tror nok den kan falle i smak hos min kjære også!