JoLu's...bilder (modem burner)

Takk for alle hyggelige kommentarer! Det har vært solid gjennomtrekk på klokkefronten og langt flere enn de som er fotografert har funnet nye eiere, men den lille svarte 36-millimeteren har alltid vært favoritten. Bortsett fra et par runder hos klokkedoktoren har urverket tikket kontinuerlig de siste 8 årene.

Eneste jeg savnet var et actionbilde av ryper du postet for et år eller to siden, men usikker på hvor klokkerelatert det var. Godt jobbet!

De har nok gått med i dragsuget, men for de turglade har jeg noen andre offtopic Finnmarksbilder på kontoen...:)

IMG_3392.jpg


IMG_4263.jpg


IMG_4154.jpg


IMG_3389.jpg


IMG_6859.jpg


DSC_2089.jpg


F1000027.jpg


IMG_00093.jpg


IMG_0009.jpg


IMG_1829.jpg

(dette er riktignok fra Troms i kontrollerte omgivelser. Finnmarksbjørnen bader ikke offentlig :))

IMG_0773.jpg


_MG_2189.jpg


DSC00548-1.jpg


DSC_1919.jpg


DSC00702.jpg


DSC00253.jpg


DSC00407.jpg


IMG_7968.jpg
 
Bildene dine har gjort at jeg virkelig har fått øynene opp for Exploreren...
For en fantastisk klokke!
 
Fantastiske bilde, Jo.

Mange av disse bildene hadde passet i Rolex's gamle og nye reklame annonser :)
 
Utrolig digge bilder JoLu!
Må spesielt trekke fram samedama du fant. ;)
Finnes det flere slike i Kirkenes må jeg nesten vurdere å flytte nordover. Selvom jeg er værsyk nok som det er her i sør... :p


Tok meg ett sekund å se at det stod Rolex oyster perpetual superlative chronometer officialy certified.

Tok meg seks sekunder å se at det ikke gjorde det allikevel :p

Nydelige bilder!!!:D

Jeg har sett de T-skjortene der (forutsatt at det er dem fra trf) MANGE ganger.

Det tok meg ett sekund å se at det stod Rolex oyster perpetual superlative chronometer officialy certified.

Først nå fikk jeg med meg at det ikke stod det allikevel.

:O
 
Lekre bilder, og jeg fikk aldeles lyst på Rolex Explorer - selv om jeg er redd for at 36mm muligens blir litt for lite på meg.
 
Mange fantastiske bilder her Jolu! Veldig høy kvalitet på det meste, stor grad av originalitet og mye morsomt å se i bakgrunn og omgivelser. Det eneste som er synd med slike storopprydninger er at gamle tråder (f.eks Dagens Klokke) får mange tomme poster etterhvert.....
 
Det er skammelig...

At jeg ikke har hyllet denne tråd tidligere. Men her kommer det altså, du er helt RÅ til å ta blider. Dette er ypperste fotokunst. YPPERSTE.

Takk
 
Masse utrolige flotte bilder!

Det var denne tråden her som gjorde meg skikkelig forelsket i explorer II polar, og nå sitter det en slik på håndleddet mitt:) Takk skal du ha;)