JoLu's...bilder (modem burner)

@ JoLu: er denne remmen den samme som du fikk fra Yelly's watch corner? Samtlige vevde natoremmer jeg har funnet for salg på ebay og andre steder virker tynnere og mindre stramme i vevingen enn denne.

IMG_4323.jpg


Beklager å mase sånn om dette altså. Prøvde å sende deg en PM, men inboksen din er visst full.

For å unngå at galleritråden din blir "kuppet" av dette temaet kan vi jo fortsette nato-samtalen her.
 
Redigert:
@ JoLu: er denne remmen den samme som du fikk fra Yelly's watch corner? Samtlige vevde natoremmer jeg har funnet for salg på ebay og andre steder virker tynnere og mindre stramme i vevingen enn denne.

IMG_4323.jpg


Beklager å mase sånn om dette altså. Prøvde å sende deg en PM, men inboksen din er visst full.

For å unngå at galleritråden din blir "kuppet" av dette temaet kan vi jo fortsette nato-samtalen her.
Dette er ikke Nato, metaldingsene mangler. Dette er vel vel den grå perlonremmen han kjøpte på Yellos crazy page...
 
@ JoLu: er denne remmen den samme som du fikk fra Yelly's watch corner? Samtlige vevde natoremmer jeg har funnet for salg på ebay og andre steder virker tynnere og mindre stramme i vevingen enn denne.[/URL]

Den grå mener jeg er modellen med den velklingende betegnelsen "301 Kristall, grau mit schnelle chrom" :)

Yelly's - Eulit Perlonbänder

Den er tettere vevd enn den standard noname-reima, men ikke tjukkere selv om det ser slik ut på bildene. Det er fortsatt en simpel og billig nylonreim...:)
 
Takk så mye! Sier bare takk gud for innebygget oversetter i google-chrome. Jeg fikk omsider tydet det noe kryptiske designet på siden og omsider trykket meg igjennom en bestilling av 2x grå og 2x sorte 301 kristal remmer i 20mm bredde.

Valgte betaling via paypal, men etter bestilling ble jeg ikke videresendt til paypal. Går utifra at de tar kontakt på mail om betalingsinformasjon senere...

Dette var en interessant opplevelse. Den siden der må være noe av det mest rotete og lite intuitive jeg har sett, føltes ut som om jeg plutselig befant meg nettet i 1998 eller noe.

Haha, jeg krysser fingrene for at dette går bra. :D
 
Redigert:
Fantastiske bilder, og skjønner at min explorer må føle seg som en husky på et kjøpesenter - fullstendig ute av sitt element;)

Takk for inspirasjonen!!!