JoLu's...bilder (modem burner)

Litt av en skuddtakt du fikk med Ixus'en! Tipper du gjerne skulle hatt en Beretta i hendene enn Kanon (sic).

Ixusen er ikke så kjapp, sekvensen med rypa er nok bare stillbilder fra en Iphonevideo.

Kan jeg være så freidig å spørre hvor du har kjøpt den veggklokken?

Det husker jeg faktisk ikke (antagelig eBay), men den er som du sikkert skjønner ikke et offisielt produkt fra produsenten...
 
Denne ble linket til en annen tråd, men det er jo et år siden den har vært framme sist, så like greit å få den fram igjen! Fantastisk bilder, takk!
 
Her er den igjen ja, tråden som inspirerte meg til å bli explorer fanboy, og en av grunnene til at fotografi-interessen tok helt av.

JoLu, om du har flere bilder å dele så pøs på! :)
 
Fantastiske bilder Jolu, rett og slett. Ser forøvrig at vi ved siden av ur deler interessen for å henge på stein, sunn morro det:).

To spørsmål. Hvor/hvem graverer så flott som det som er gjort på baklokket ditt? Og hvilke remer er dette her? Tror de hadde passet veldig bra på min hvite ExpII.
IMG_5840x12.jpg


Nok engang fantastiske bilder.
 
Fantastiske bilder Jolu, rett og slett. Ser forøvrig at vi ved siden av ur deler interessen for å henge på stein, sunn morro det:).

To spørsmål. Hvor/hvem graverer så flott som det som er gjort på baklokket ditt? Og hvilke remer er dette her? Tror de hadde passet veldig bra på min hvite ExpII.

Takk skal dere ha.
Graveringen er av J.C. Randell og reimene er grå perlon fra en merkelig nettbutikk ved navn Yelly's Watch Corner. :)
 
Takk skal dere ha.
Graveringen er av J.C. Randell og reimene er grå perlon fra en merkelig nettbutikk ved navn Yelly's Watch Corner. :)
Fanken at du fant remmene der, kjenner til sjappa og sliter meg ut lenge før jeg for gjort noe kjøp inne på den siden der...
 
Fanken at du fant remmene der, kjenner til sjappa og sliter meg ut lenge før jeg for gjort noe kjøp inne på den siden der...

Bare å gi opp å bestille på tradisjonelt vis. Jeg sendte dem en mail med hva jeg ville ha og ba om totalpris, så ordnet det seg.
 
Jeg må ærlig innrømme at denne tråden har gått meg hus forbi. Selv om jeg har sett en del av bildene før her på TS så var det en utrolig gøy å se de igjen i en samletråd. Fikk plutselig et helt nytt syn på Explorer I nå... pokker :p
 
Jeg må ærlig innrømme at denne tråden har gått meg hus forbi. Selv om jeg har sett en del av bildene før her på TS så var det en utrolig gøy å se de igjen i en samletråd. Fikk plutselig et helt nytt syn på Explorer I nå... pokker :p

+1

Utrolig flotte bilder, Explorer I står herved på ønskelisten :)
 
Mange flotte bilder og mange nydelige ur. Frister ikke mindre med blant annet Rolex etter dette =)
 
Wow!!!

Her var det mye fint:) Jeg skjønner ikke helt hvordan denne perlen ikke har blitt oppdaget av meg tidligere
Nydelige motiver og liker kjempegodt de sportslige bildene.
Rett og slett fantastisk, takk som deler
 
@ JoLu: I bildet hvor du holder den lille globusen med en explorer på hver arm: hvor fikk du tak i remmene på bildet? Etter min mening er disse perfekte til explorer linjen - veldig sporty men samtidig lekre. Do want. :D