Heisann!
Tenkte jeg skulle "plage" Tidssonens mange gode bidragsytere med en liten "nøtt" jeg foreløpig ikke har klart å knekke helt.
Bildene nedenfor er nøttens (les: sakens) kjerne; - hvilken ville være det "beste" valget - gitt at man måtte velge en av dem....
Alle er på min lille "wish list", og jeg vurderer sterkt gjøre noe så snart vi bikker nyåret.
OK, jeg vet; - det er ulike ur, med ulike bruksområder, urverk, design etc.
Men det er jo der dilemmaet også har sin rot; - preferansene mine er nemlig ikke helt tydelige.
Eller rettere sagt; - entydige....
(Formoder det ikke bare er jeg som er "der" innimellom,... )
Gode råd mottas; - urene er - i rekkefølge fra topp til bunn:
- Glashutte Original PanomaticLunar
- Jaeger Lecoultre Master Control Eight Days
- Panerai Luminor Chronograph, 00310
Mottar svært gjerne deres innspill/kommentarer (og gjerne gode ideer om alternativer også).
Og, for å ha det sagt; - skulle det være en av dere som har ett av disse for salg, så gi meg gjerne gi et hint....
Tenkte jeg skulle "plage" Tidssonens mange gode bidragsytere med en liten "nøtt" jeg foreløpig ikke har klart å knekke helt.
Bildene nedenfor er nøttens (les: sakens) kjerne; - hvilken ville være det "beste" valget - gitt at man måtte velge en av dem....
Alle er på min lille "wish list", og jeg vurderer sterkt gjøre noe så snart vi bikker nyåret.
OK, jeg vet; - det er ulike ur, med ulike bruksområder, urverk, design etc.
Men det er jo der dilemmaet også har sin rot; - preferansene mine er nemlig ikke helt tydelige.
Eller rettere sagt; - entydige....
(Formoder det ikke bare er jeg som er "der" innimellom,... )
Gode råd mottas; - urene er - i rekkefølge fra topp til bunn:
- Glashutte Original PanomaticLunar
- Jaeger Lecoultre Master Control Eight Days
- Panerai Luminor Chronograph, 00310
Mottar svært gjerne deres innspill/kommentarer (og gjerne gode ideer om alternativer også).
Og, for å ha det sagt; - skulle det være en av dere som har ett av disse for salg, så gi meg gjerne gi et hint....