J
jayeff
Guest
Ja, det er bare å ramse opp! Ser du selger unna litt idag, får kjappe deg å få inn noe nytt da, så listen kan bli lenger
Det er nok noe på vei inn, dersom den går ut til en grei pris
Ja, det er bare å ramse opp! Ser du selger unna litt idag, får kjappe deg å få inn noe nytt da, så listen kan bli lenger
PAM 210, Rolex Deepsea og Breitling Avenger Skyland inn for min del så langt.
Og det gjenstår kun ett ur på handlelisten min i år (men det er alt for lenge igjen av året til å være så bastant...)
grattis med tidenes kuleste klokke. Post noen bilder
Tja.
For øyeblikket tar jeg meg selvi å surfe mye på Explorer I og II (damn you JoLu!), Sub 5513 (var klar for den KarlFr hadde til salgs rett før jul, men den ble solgt før midlene var på konto) og Sub 14060.
I tillegg ble jeg litt forelsket i Speedy etter at jeg ga bort (doh!) en reduced til the old man. Må bli en Pro.
Ja, og etter at jeg tapte en eBay-auksjon for en Universal Geneve Compax Cronograph fra slutten av '90 for noen uker siden klarer jeg ikke la være å tenke på en slik. Noen som vet hvor den Dag Braanaas hadde til salgs for en stund siden endte opp?
Fader. Dette blir dyrt.
Anders: tror det blir vanskelig å selge noe - alle urene i samlingen din er jo "must haves"!
Er det ikke noen som planlegger et siste klokkekjøp før vi bikker inn i 2011?
Dersom jeg faller for noe av det nye som Rolex lanserer i Basel er det vel en fare for at det blir noe spitter nytt Ellers mangler samlingen min både en hvit Explorer II og en Sea-Dweller. Venter dessverre en del andre utgifter i år, så egentlig burde jeg nøye meg med en G-shock eller Seiko. Eller, Gud forby, selge noe :?
Jeg har til nå i år brukt ca. 50% av alle mine inntekter reste av året(med forbehold om at jeg ikke vinneri lotto.) Så for min del er jeg fornøyd. Tror jeg... skal hente en Seiko etterpå.
Så i år har det blitt
Breitling Chronomat
Certina DS First 200m
IWC Da Vinci
Rolex GMT Master II 116710
Ingersoll Mickey Mouse lommeur ifra 50-60 tallet
Seiko SKX007
(håper ikke mamma leser dette)
Og 3 automatiske Kina-klokker for noen hundrelapper som jeg ennå venter på.
Og kanskje en kremt*Nixon Vega*kremt*kremt til fruen/piken.
Kanskje det er i år jeg endelig skal få kjøpt en Blancpain AquaLung?
HenrikTA; skrev:2011 blir et litt roligere klokkeår. Ser for meg 1-2 salg, og ca. like mange kjøp.