Mulig dette er blitt bemerket før, og det er heller ikke noe biggie, men: hvordan har det seg at JLC ikke er funnet verdig sitt eget forum når Zenith og Panerai er det?
Veldig godt poeng; det er klasseforskjell her, tross alt ...
Edit: Det ER en JLC-tråd her under "Klokkediskusjon"
@OBHaugland
Jeg har original mesh på min og den er helt nydelig
Du får endestykker som passer til jubilee lenke, taghauer blant annet brukte denne kassen på 80-tallet
En Datsun 280 kanskje?Hvordan bil, @69variant?
8
Flippe syken har meldt seg, men nei å vanskelig det skulle være å finne erstatteren for omega Electric Blue da!
Det er sant, lette lenge etter Electric Blue. Men om den selges rekker jeg enda litt lenger oppover mtp pris. Frister veldig med en Panerai.Hvorfor ikke beholde electric blue og kjøpe en til... Du kommer til å savne den!
8
Hva med squalen over?Jakter en "reimklokke": Må kle massevis av reimer og vere 20mm lugwidth. Særdeles vanskleg å få tak i den eg har mest lyst på: Damasko DA47. Nokon med andre tips?
-Oddemann
Er den 20mm. Modellnr?
Sort Omega SMP med bølgeskive? I fare for å tute mitt eget horn selvfølgelig, men har fått mer og mer sansen for min på ymse remmer - være seg NATO eller bespoke fra @OlandoJakter en "reimklokke": Må kle massevis av reimer og vere 20mm lugwidth. Særdeles vanskleg å få tak i den eg har mest lyst på: Damasko DA47. Nokon med andre tips?
-Oddemann