Hehe, som vanligDen var spot on bortsett fra budsjett, som vanlig Makspris vil nok være 20-30k.
Da finner jeg kun et alternativ, FC Slimline Moonphase.
Hehe, som vanligDen var spot on bortsett fra budsjett, som vanlig Makspris vil nok være 20-30k.
Helt enig. Det er litt Arnold&Son over denne, og det er definitivt ikke feil.
Ikke like ren skive som FC, men imho mye kulere. Spesielt at månefasen er litt mer fremtredende, når man først skal ha månefase..
https://www.christopherward.co.uk/watches/dress/c9-moonphase-820e98
Takk for svarm Vanskelig å si seg uenig i det. Men føler vel det gjelder flere enn Squale og at denne hadde litt særpreg. Synes kanskje prisen var litt høy, men får lese og se litt mer før jeg eventuelt bestemmer meg. Har lyst på en GMT til samlingen. Også bittelitt usikker på om 42mm kan virke litt stort.
Den var spot on bortsett fra budsjett, som vanlig Makspris vil nok være 20-30k.
Synes også at Frederique Constant ser bra ut. Skal undersøkes nærmere hvertfallDa er vel Frederique Constant sin Slimline Moonphase et godt alternativ. Evt Christopher Ward.
Synes selv førstnevnte ser veldig flott ut.
*Edit: Ser her at jeg burde bladd til neste side på mobilen før jeg svarte - all den tid mitt svar kun er et ekko av tidligere anbefalinger her..
Noen som har kjennskap til Squale-klokker? Har etter litt lesing og videoer på youtube fått veldig sansen for enkelte av modellene. Kom også over denne på Finn.no, men synes vel kanskje prisen var i noe overkant høy.
Tusen takk for info @Ban . Da tror jeg kanskje at jeg står over den som ligger på Finn.no, og tar en titt på det som er å finne andre steder på nett. Ikke et must med sort/blå variant. Synes utvilsomt at Squale har noen modeller som roper litt i min retning, så får lete og se litt videre her tror jeg
Citizen kjøper Frederique Constant.
http://klockrent.cafe.se/frederique-constant-group-sald-till-citizen-group/
Argh, letet etter en "det kan jeg ikke like"-klokketråd, men mine ettersøkskunster er ikke som de burde være:
Første dag Explorer2'en får være med ut i regnet etter bytte av pakninger og trykktest hos Bjerke: KONDENS på innsiden....