Ålesund har lite å by på når det gjelder klokker. Urmaker Nelvik er største/beste, og fører merker som Frederique Constant, Raymond Weil og Tag Heuer.
I tillegg fører Stamnæss på Moa Bruvik. @2stupidDogs
Ålesund har lite å by på når det gjelder klokker. Urmaker Nelvik er største/beste, og fører merker som Frederique Constant, Raymond Weil og Tag Heuer.
Noen som kjenner til denne modellen fra Hamilton?
Det er en Khaki Navy GMT, og jeg fant den ganske kul! Den har jo et ETA-verk, og de er jo pålitelig.
Hvordan oppleves Hamilton på armen størrelsesmessig? Bærer de større eller mindre enn oppgitt størrelse?
Vis vedlegg 7421
Takk for tilbakemelding. Da får jeg tenke meg litt om, og se hva man ender med.Har en Khaki selv, riktig nok ikke akkurat denne modellen, men kasseform og diameter er samme tror jeg. Den jeg har er 42 mm, og bærer slik også. Generell finish og kvalitet er bedre enn sine brødre i samme prisklasse, Tissot og Certina.
Takk for tilbakemelding. Da får jeg tenke meg litt om, og se hva man ender med.
Najs! Alltid greit med en hands-on erfaring, og denne høres jo veldig lovende ut.
Husker du hvem du solgte til @Ban? Ta det på PM evt.
Klarer du å huske hornbredden på den? Det er jo og noe som spiller inn, gitt et tonn med remmer i enten 20 eller 22mm. 19 eller 21 er ikke akkurat noe som gror på trær..
Lovlig sent svar. Dessverre har jeg kun hatt denne klokken på armen i noen minutter Håper mulighet for en handel byr seg. Da står jeg klar.Er det din IW5022-13 du sporter på profilbildet @Fredrik4628 ?
Solide priser fra siste auksjon her: http://www.phillips.com/lots/CH080016
Tudor BBBlack ser generelt sabla bra ut! Og denne remmen gjorde så visst ikke skam på den.Beste foto av denne Tudoren jeg har sett - ever. Bruker @bzabodyn214 på IG. Og med den reima fra @ndcstraps, så er pakka komplett flott.
Tror det er det litt grønne i lumen som fanger opp reima - og den gule stripa i reima, som fanger opp de gule detaljene på urskiva.
Hvilket budsjett?Jeg er på utkikk etter en klokke med månefase, noen som har tips til hva jeg bør kikke på?
Den var spot on bortsett fra budsjett, som vanlig Makspris vil nok være 20-30k.Hvilket budsjett?
JLC MUT Moon 39mm med sølv eller sort skive er snadder.
Her vist med sølv,
Vis vedlegg 7630
og sort,
Vis vedlegg 7631