Solgt nå . Hadde vært morsomt å vite om eventuelt en her inne kjøpte den
Haha nå fikk du meg til å le høylytt i musestille kontorlandskap.Det kommer ann på om @FakePerlonBusta avslører deg.
Diskuteres også i denne tråden:
http://www.tidssonen.no/forum/threa...tsisk-klokkeindustri.40017/page-4#post-556555
I NRK-serien Nobel har både Aksel Hennie og en annen en på seg en Rolex Sub når de er på oppdrag med FSK.
Er dette realistisk? Eller ville de hatt en standardklokke de får utdelt?
Absolutt realistisk.I NRK-serien Nobel har både Aksel Hennie og en annen en på seg en Rolex Sub når de er på oppdrag med FSK.
Er dette realistisk? Eller ville de hatt en standardklokke de får utdelt?
Skal ikke terpe så mye på dette, men du så vel ikke så mange i "sandkassa" @Tom Henriksen, foruten deg selv . Mulig "de" har en annen ordning, men jeg husker selv "etappen" da SDR skulle erstatte min enkle Seiko 7002.....Absolutt realistisk.
Joda, de finnes - men lurer litt på om det er trender, når en skaffer seg en så.... Men det laget jeg fulgte i fra TF-en hadde ikke noe slikt. Der gikk det i hovedsak i Suunto, - fikk ikke så mye tid til klokke-prat.... dessverre@Mr Davis, det var ihvertfall 2 Norske og en ODA operatør som konsekvent brukte sub i felt når jeg var der.