Klokkecafé – løst og fast om klokker

Gårsdagens pro:

Omega tilbø gratis service på Speedmastern min selv om garantien var 3 mnd utenfor perioden på 2 år.

Gårsdagens con:

Ingen klokke på armen i ~6 uker. :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Grendel
IMG_5033.JPG
Beauty & the Beast :)
 
Noen ganger fører dårlig impulskontroll til morsomme overraskelser.
Jeg har aldri tenkt på at Bvlgari skulle ha noe i sitt modellutvalg som kunne være aktuelt for mitt håndledd, men der tok jeg feil. Litt spesiell, men utrolig slank og elegant diver. North Flagen blir relativt røff i forhold og vi snakker tross alt om en 300m diver:)
20171101_101841.jpg

20171101_095452.jpg

20171101_100531.jpg
 
Grattis @Ban

Den lå å fristet en stund ja ;)

Kult at noen tenker litt utenfor boksen

Noen ganger fører dårlig impulskontroll til morsomme overraskelser.
Jeg har aldri tenkt på at Bvlgari skulle ha noe i sitt modellutvalg som kunne være aktuelt for mitt håndledd, men der tok jeg feil. Litt spesiell, men utrolig slank og elegant diver. North Flagen blir relativt røff i forhold og vi snakker tross alt om en 300m diver:)
Vis vedlegg 65202
Vis vedlegg 65203
Vis vedlegg 65204

Gratulerer @Ban

Jeg slet litt med å ikke kjøpe denne. Veldig kul
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Grattis @Ban

Den lå å fristet en stund ja ;)

Kult at noen tenker litt utenfor boksen

Takk for det. Er litt usikker på om jeg alltid tenker så mye...:oops:

Den har i hvert fall mye av det jeg liker. Kantete kasse og integrert lenke som på North Flag. Litt lik, men samtidig ganske forskjellig:) Kanskje de begge bare er substitutter for en Ingy som jeg nok snart burde ha igjen;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Jone
Ja, Oris er i dytten altså... Mye KNASK derfra!

Liker denne Oris Movember edt.:
Vis vedlegg 61307
"Dødskul" IMO!

Kommer til å lande på ca 22k ryktes det...

https://www.oris.ch/en/watch/oris-movember-edition/01-733-7707-4084-set-ls

Frister!
iu

Nå er november her, og jeg må si meg enig i at denne klokken frister! Noen her som har bestilt?

Gleder meg til å se flere bilder. Her har Oris gjort mye riktig imo mtp. størrelse (40mm) og særlig plasseringen av dato. Må også si at jeg blir en smule forført av valg av farger på nato-rem...
 
iu

Nå er november her, og jeg må si meg enig i at denne klokken frister! Noen her som har bestilt?

Gleder meg til å se flere bilder. Her har Oris gjort mye riktig imo mtp. størrelse (40mm) og særlig plasseringen av dato. Må også si at jeg blir en smule forført av valg av farger på nato-rem...
Veldig einig. Flott! Kunne gjerne kosta 3-4k mindre... men...
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Virkelig lekker Oris, og perfekt størrelse! Nå må de bare gjøre noe med eskene de leverer med klokkene sine, da de drar ned inntrykket betraktelig synes jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Og der var det gjort! :eek: Mest spontane kjøpet jeg noensinne har gjort... På få minutter kom jeg i kontakt med en svensk AD som kunne meddele at de får inn 8 stykker, hvorav de allerede har fått flere forhåndsbestillinger.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Denne i 40mm er den beste varianten de har hatt av denne klokka synes jeg. Kult!

iu

Nå er november her, og jeg må si meg enig i at denne klokken frister! Noen her som har bestilt?

Gleder meg til å se flere bilder. Her har Oris gjort mye riktig imo mtp. størrelse (40mm) og særlig plasseringen av dato. Må også si at jeg blir en smule forført av valg av farger på nato-rem...[/QUOT
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Denne i 40mm er den beste varianten de har hatt av denne klokka synes jeg. Kult!
Skal slå til med bilder og unboxing når den kommer. ;) Synd at når de virkelig slår til så er det en special edition, limitert til 1000 stk. (I denne omgang i allefall, hvis det folk skriver på watchuseek stemmer.)

I denne tråden nevnes det også at Oris har planer om en 39,5mm versjon av Aquis modellen for 2018.

"And, and this is the best news in weeks, in 2018 Oris will release a 39,5mm Version of the Aquis! Yay! It is what they told me, and I am really excited, but as always - we will have to wait for the official announcement until I really belive it
icon_smile.gif
"
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og Humla