Finner ikke denne fargen i "standarden" til nato remmer. Noen som vet hvor jeg kan få has på en slik ?
@r_inge, her er helt maken! NATO Strap 20MM Lys blå/hvit - Straps.no
Redigert av en moderator:
Finner ikke denne fargen i "standarden" til nato remmer. Noen som vet hvor jeg kan få has på en slik ?
Sjekk webshop´n her på forumet. Der står det også hvordan du velger riktig bredde.
Bredden er 20mm, tenker på noe som dette eller en original remm. Trur ikke denne her er orignial.
Hvor kan jeg kjøpe skinnremmer på nett er vel egentlig det jeg lurer på. Skal sjekke ut webshoppen også..
@dav-a
Prøv gjerne The Watch Boys eller søk opp Peter Watchcc for skreddersøm. Begge anbefales! Beregn ca 150 usd for en kvalitetsrem.
En artikkel om en liten produsent det absolutt er et poeng å bruke noen minutter på synes jeg De produserer i overkant av 100 ur pr år, Laurent Ferrier mine damer og herrer
IN-DEPTH: A Visit To, And Detailed Look At, Laurent Ferrier
Takker for tips! Tar gjerne i mot flere tips også
Lyst til å ha på en deployment spenne, slik kan du vel montere på? Eller bør man kjøp inkludert spenne?
Takker for tips! Tar gjerne i mot flere tips også
Lyst til å ha på en deployment spenne, slik kan du vel montere på? Eller bør man kjøp inkludert spenne?
Virkelig stilig! De kjente jeg ikke til. Artig at slike små kan ha sin nisje mellom de store gutta !
Hvordan kom du over dette merket?
It is known that the earliest Panerai wristwatches used both cases and movements from Rolex, and the 6152-1 is one of the later examples. It is quite rare, with only 40 known examples. Of those 40, only 12 do not use the Panerai patented crown guard, and only 6 feature a Radiomir-signed dial. John's watch also features a beautiful brown fading.
Fra John Goldbergers samling - sjekk Hodinkee
Den er ikke eneste juvelen Goldberger har i boksen, jeebus! En horologisk helt!
Liker generellt sett Longines godt og det er en strøken chronograph det der @Longhairdontcare
- men for min del synes jeg for eksempel denne fra Master Collection-serien har litt mere "futt" i seg.
Vet forsåvidt ikke hvor endere av dem ligger i pris.