- Medlem
- 6. des. 2013
Enhver video med den dama der, skyr jeg unna."This ain't it." - Adam Craniotes
Enhver video med den dama der, skyr jeg unna."This ain't it." - Adam Craniotes
Meget pen.
Denne var meget pen, men $2249 for en Yema er å kaste minst halvparten ut vinduet om man skulle ombestemme seg etter ankomst.
interessant - men ser for meg at skurken hogger av meg armen til gjengjeldSo it begins …
Vis vedlegg 379649
So it begins …
Vis vedlegg 379649
DET er forretningsideen sin! Jeg tenker Plan-og bygg edition Noe Bauhaus-inspirert....The Offshore Watch
Discover the MICROMILSPEC Offshore Timepiece, a premium offshore watch inspired by the unique environment of offshore platforms and vessels, this timepiece combines robust design with top-tier functionality, designed by offshore professionalswww.micromilspec.com
Offshore klokka .
Med 2-4 rotasjon burde vel klokka heller ha vært inspirert av ferie og avslapping.
Er Micromilspec begynt å bli litt utvanna etterhvert? Eg skjønner dei må jo få butikken til å gå rundt , men begynner vel snart på alle statlige etater no også.
Litt utvanna??? Jeg har tenkt at Micromilspec har nådd bunnen av dustebøtta i flere år, men de bare:Er Micromilspec begynt å bli litt utvanna etterhvert?
Klar for NAV versjonen jeg.DET er forretningsideen sin! Jeg tenker Plan-og bygg edition Noe Bauhaus-inspirert....
Orkos Watcklock er vel en "evolusjon" av en av verdens dårligste prototyper: Kristian Haagens LUXWI Watch Lock for noen år siden.
Hva drar egentlig mest damer? Millgausen eller all vinen? Spør for en venn.Funker bra når du blir drittlei av at alle damene kaster seg etter deg pga Rolexen.
Når du trenger å gjøre om Rolexen fra damemagnet til en women repeller.
Klokkeverdenens kyskhetsbelte om du vil.
Helt genialt.
Alle vet jo at Rolex = poonany i strie strømmer. Trenger ikke vin for å skjønne det.Hva drar egentlig mest damer? Millgausen eller all vinen? Spør for en venn.
Jeg ble faktisk så nysgjerrig at jeg måtte inn på siden og se om jeg fikk en forklaring på den bruken av gult, men så vidt jeg kunne se prøver de ikke en gang å påstå at det skal være nyttig til noe. Bare at det skal gjenspeile bruken av gult innen offshore...The offshore watch - med gulmarkering for perfekt timing av 9- og 3-kaffen
Bildet nede til høyre, hva er den piggen? Assassins Creed-style snikmorderdolk, til forsvar mot intetanende ranere?Orkos Watcklock er vel en "evolusjon" av en av verdens dårligste prototyper: Kristian Haagens LUXWI Watch Lock for noen år siden.
Hva drar egentlig mest damer? Millgausen eller all vinen? Spør for en venn.
usj