- Medlem
- 6. des. 2013
Klarer ikke bestemme meg:
Blå eller svart Omega Seamaster.
Hva synes dere?
Begge er flotte - uansett farge - men da med sverdvisere og ikke skeletonvisere.
Klarer ikke bestemme meg:
Blå eller svart Omega Seamaster.
Hva synes dere?
Som fersk urmaker i Oslo er jeg veldig takknemmelig for all støtte og entusiasme jeg har nydt godt av fra Tidssonen. Det er med støtte og glød herfra jeg kan tørre å ta skrittet ut og lage forhandleravtale med Vulcain, blant annet.
Verkstedet vårt på Bjølsen er i konstant vekst og vi er bare såvidt ute av startgropen! Vi gleder oss til flere og større utfordringer neste år.
Nå stenger vi til over nyttår, men jeg blir å treffe på TS dersom krisen inntreffer!
God Jul og Godt Nyttår!
![]()
Så lærte jeg litt i uka som gikk også: Lugsene på høyre side på de klassiske sportsurene til Rolex er tynnere enn de på venstre side for å balansere ut CG-ene.
![]()
Olala! Nydelig, men dessverre hele 44,25 mm.
Er det noen som har denne? Utrolig tøff.
![]()
Kjøpte den nesten på Frankfurt flyplass tidligere i vinter, men prøvde den på armen og syntes den var litt for pinglete. Veldig lett og lenken var raklete. I tillegg var safiren på baksiden en vits fordi den ikke gjorde annet enn å vise hvor lite drivverket er i forhold til kassen. Var tilbake for noen uker siden og da hadde de satt ned prisen med 50% bare for å terge meg... Men jeg syntes fortsatt 600 euro var for dyrt.
Ved første øyekast tok jeg den for å være en vintage fra 70-tallet.... Den ser jo slett ikke så gal ut. Prøv å se på eBay, TZ, WatchUseek eller slikt om du kan finne noe gammelt som likner! Det bør ikke være så vanskelig. Og det kan være at kvaliteten på lenke og kasse da virker bedre....
![]()
Hamilton hadde en Pan-Europ på 70-tallet, så den er retro. Denne modellen kom nå i år, og den er uten lenke. Jeg ville i alle fall hatt den på nato.
Todda