Synes dere traff bra her! Mange interessante refleksjoner fra André (og dere) om klokkemarkedet.Her er dagens episode! Denne gangen med gjest, André Nygård fra Urhandel. Vi snakker om markedet, kjøp og salg pluss masse mer. En litt lenger episode som er verdt å få med seg
Fikk vi svar på hvorfor André tok av seg Rolexen når han vasket hendene?Her er dagens episode! Denne gangen med gjest, André Nygård fra Urhandel. Vi snakker om markedet, kjøp og salg pluss masse mer. En litt lenger episode som er verdt å få med seg
Klokkelandslaget: Er det nå du skal selge Rolexen? Med André Nygård
Går klokkemarkedet til helvete? Skal man selge, holde eller kjøpe?www.tidssonen.no
Jeg stusset på det samme. Hvorfor tar man av en dykkerklokke for å vaske hendene?Fikk vi svar på hvorfor André tok av seg Rolexen når han vasket hendene?
*uvaneÅ ta av klokken når man vasker hendene er vel noe som egentlig anbefales. Og André nevnte vel at han har bakgrunn fra restaurantbransjen.
Kanskje det bare er gammel vane?
Jon Henrik: "Syntes du det er en strapmonster? Panerai?"
Paneristi:
Hehehehe, fortjener den
Hvis det stemmer at en foldespenne til Lange koster "et høyere femsifret beløp" fristes jeg til å kalle det idioti, men det er jo bare meg.