Zenith er handlet, men ikke levert. Det blir årets julegave til meg selv
Håper den kommer før jul. Ingen tvil om hvilken klokke som skal benyttes på julaften da i alle fall
Unboxing kommer...
Spennende... Husk bilder!
Zenith er handlet, men ikke levert. Det blir årets julegave til meg selv
Håper den kommer før jul. Ingen tvil om hvilken klokke som skal benyttes på julaften da i alle fall
Unboxing kommer...
Planen er å handle nytt fra butikk for første gang. Depositum er innbetalt.
Da tyder ting på at planen blir gjennomført! Lang ventetid?
For mitt vedkommende står et dressur står på planen. Gjerne en Lange 1815 eller Saxonia, men jeg har ennå til gode å se disse "live". Hvis jeg snubler over en bøtte med penger hadde ikke en brukt AP 15202 vært feil det heller. Eller en Nautilus. Dette fortoner seg kanskje ikke som verdens klareste plan, men retningen er i alle fall utpekt. 2012 innebærer med andre ord forhåpentligvis kjøp av noe litt mindre utbredt og mer horologisk interessant enn Rolex (et merke jeg for øvrig har stor sans for)
Jeg venter på lønn...
For mitt vedkommende står et dressur står på planen. Gjerne en Lange 1815 eller Saxonia, men jeg har ennå til gode å se disse "live". Prisfallet på disse er såpass grimt at det må bli brukt.
Hvis jeg snubler over en bøtte med penger hadde ikke en brukt AP 15202 vært feil det heller. Eller en Nautilus.
Dette fortoner seg kanskje ikke som verdens klareste plan, men retningen er i alle fall utpekt. 2012 innebærer med andre ord forhåpentligvis kjøp av noe litt mindre utbredt og mer horologisk interessant enn Rolex (et merke jeg for øvrig har stor sans for)