Klokkespotting

Så en klokke jeg tror var svart explorer på svart nato på mann kjørende i en hvit saab på Alnabru idag. Rakk ikke å se så nøye etter der jeg passerte han i venstrefila :p
 
Late feriedager i Oslo :)

TT DJ på 13-trikken nettopp. Skulle vel på Tidemann ;)

GMT Coke fra -03 (mint) på selger på Steen&Strøm. Jeg fortalte han at den ALDRI må selges.

16610 så jeg hvertfall tre av på brygga i helga som var.
 
16610 (evnt 16710 med sort bezel insert, fikk ikke kikket så godt) på en kar på brygga i Tønsberg i dag. Så også en Omega Seamaster samme sted.
 
Spottet en Patek Nautilus på Platekompaniet på Ski Storsenter i formiddag.
Første gang jeg har sett en slik "i det fri". Fantastisk flott.
 
Orange Monster på Byporten for en times tid siden. Syns det er kult å spotte disse Seikoene.
 
Hadde nettopp en kunde med yacht master ll med med gullenke på kiwi i stange!
Sto en Aston Martin DB9 utenfor som samme person satt seg inn i.
 
Hadde en hyggelig kunde fra London innom butikken idag. Når jeg skulle hjelpe han med dress så jeg noe som glitret! Det viste seg å være den nye portuguese fra IWC i rose gold. Komplimenterte klokken og fikk lov til å se nærmere på den. Virkelig en nydelig sak! :)

null_zpsd5e7349b.jpg


Mannen var åpenbart en klokkegærning han også, i og med at han også hadde den hvite sevendaysen. Skulle tatt bilder, men hadde ikke telefonen på meg..
 
Redigert:
I dag spottet jeg jaggu en klokke jeg og; ett blikk var nok for å konstatere at ungdommen (vel 35 år) bar en 16610. Smooth. :cool:
 
Min første Patek spotting idag. To herremenn på nabobordet under lunchen idag. Han ene hadde en Nautilus, og han andre tror jeg hadde Aquanaut på lenke. Hvilke modeller er jeg usikker på da jeg ikke så urskivene.
 
Kund inom butikken idag med AP ROO Michael Schumacher edition platinum, pris 125.000€
Hade även ett gäng daydates GMTs i både platinum och guld hemma berättade han, riktigt hiphoppare.
Såg även ett cartier love braclet i vitguld runt armen..

APn var helt magisk
 
Timex

Besøkte Kennedy Space Center i går. Så en film om romstasjonen. Em av astronautene hadde Timex Datalink 2.

norsk av beste klasse. Jeg hadde maken før...
:cool:
 
Spottet en Kermit, helgull Day Date, Tag Heuer Carrera two tone og en 16610. Alle sammen i Scabal sin herrebutikk i Bergen sentrum. :cool:
 
Etter to dager med vandring i new yorks gater kan jeg melde om spotorama uten like.. Mulig fordi de er lette å legge merke til, men mye panerai her :cool:
 
Kongen med sin tidligere omtalte GMT-Master. For en fantastisk patina på bezelen, kvalifiserer vell til beskrivelsen ”ghost-bezel” :D

66916c74e6055435bf80b95ae0910d41.jpg