De binder kapital i noe som er internasjonalt salgbart om bankvesenet går over endeDe rike i Hellas koser seg vist med pene klokker og vesker enda.
De binder kapital i noe som er internasjonalt salgbart om bankvesenet går over endeDe rike i Hellas koser seg vist med pene klokker og vesker enda.
De binder kapital i noe som er internasjonalt salgbart om bankvesenet går over ende
Fake!
Må si Daytona med sort skive er ganske tøff, uavhengig av at noen claimer jenteklokke.
Det forundrer meg ikke! Er ikke så kjent med Rolex at det gjør noe, men jeg stusset ved at jeg ikke skimter noen rød Daytona-skrift. Er det andre tegn jeg går glipp av her? Står det i det hele tatt Rolex der????????Fake!
For tykke subdials, strekmarkeringer på bezel og muligens feil form på pushere. Sikkert mer, men dårlig bildeDet forundrer meg ikke! Er ikke så kjent med Rolex at det gjør noe, men jeg stusset ved at jeg ikke skimter noen rød Daytona-skrift. Er det andre tegn jeg går glipp av her? Står det i det hele tatt Rolex der????????
Har vært en uke i Marbella, og der var det naturligvis mye snacks å se! Særlig på nikki beach, så veldig mye forskjellig Audemars Piguet, blant annet en gull royal oak chrono! Fikk også sett to Richard Mille, og til og med sneket meg til et bilde av den ene. Vet ikke hvilken modell det er, men den skilte seg greit ut i klokkemengden!