Italiensk proffsyklist Filippo Pozzato observet på Instagram med PP Nautilus.
Er ikke helt inne i spottereglene, men er dette kvalifisert som spotting?
Mulig. Stusset litt på viserne kanskje.Steffen Kverneland i D2-artikkel om røyking. Ser ut som Explorer 1.Vis vedlegg 40052
Han pleier å bruke GMT. Pepsi på jubilee og Coke på Oyster har han i hvert fall i boksenHva har Reddington på armen tro?
And you should know!Han pleier å bruke GMT. Pepsi på jubilee og Coke på Oyster har han i hvert fall i boksen
Ja stemmer Denne claspen såg jo litt rar ut. Som den eldgamle nestenHan pleier å bruke GMT. Pepsi på jubilee og Coke på Oyster har han i hvert fall i boksen
Er det bare meg eller er det et eller annet "off" med den pepsien til Reddington på forrige bilde?
Syns claspen såg veldig rar ut... Som den helt gamle kanskje?Er det bare meg eller er det et eller annet "off" med den pepsien til Reddington på forrige bilde?
Ja du tenker på det siste bildet. Syns Crownguards og Krone så litt rare ut egentligEr det bare meg eller er det et eller annet "off" med den pepsien til Reddington på forrige bilde?
GMT-viser nederst, rehauten ser også helt feil ut.
Fonten på bezel ser vel også litt rar ut...Dette er vel en ikke-eksisterende kombinasjon?
Rehaut + GMT-viser underst.
Herlig spotting idag. En gråhåret og hyggelig eldre kar med spørreskjema i utgangen på Elkjøp Forus. Han hadde en flott eldre Pepsi. Jeg måtte informere han om at verdien av den idag var betraktelig høyere enn hva han trodde. I tre sekunder var han i himmelen. Helt til jeg spurte om den var komplett og med MVApapirer. Fyren ble stum og jeg måtte klabbe han ned...