Panerai Submersible av et eller annet slag på Kaffebrenneriet på Frogner, noen som føler seg truffet?
Frodo, du glemte:
Mer Ari på tv og raskere får vi Harald i eksil og Siv som president.
Spottet en pam 114 i en pølsekø i Reykjavik. Det var sent på natta og jeg følte meg freidig nok til å dra en "is that a Panerai?" Det viste seg at denne herren og hans kompis hadde begge Panerai. Det var visst første gang noen hadde forhørt seg om klokka hans, og han takket for gesten med å tilby meg klokka hans! "Thanks, but you can have it. I don't like it anymore". Joda, klokka så ekte ut og mannen kunne sakene sine, men til tross for den store gjestfriheten skjedde i sene nattetimer en lørdags kveld avslo jeg tilbudet
Spottet en pam 114 i en pølsekø i Reykjavik. Det var sent på natta og jeg følte meg freidig nok til å dra en "is that a Panerai?" Det viste seg at denne herren og hans kompis hadde begge Panerai. Det var visst første gang noen hadde forhørt seg om klokka hans, og han takket for gesten med å tilby meg klokka hans! "Thanks, but you can have it. I don't like it anymore". Joda, klokka så ekte ut og mannen kunne sakene sine, men til tross for den store gjestfriheten skjedde i sene nattetimer en lørdags kveld avslo jeg tilbudet
Det er dattera til Hagen, visstnok fra et intervju i DN.
http://farm5.static.flickr.com/4102/5603977326_ebe0641147_z.jpg
Om det er en GMT med hvit skive så er det en VELDIG VELDIG skjelden sak. Trolig en Explorer.
Ok, da var det nok en explorer. Har ikke utviklet øyne for slik spotting ennå.
Bare for å ta litt av brodden til en triggerhappy Mathfjeld; Explorer II har GMT-funksjon
"Blikket" utvikles sakte, men sikkert
Helgull Rolex Daytona på treningssenteret i dag - men jeg har en sterk anelse av at det var noe fake rask, hele typen oste fake. (Les: billige treningssko, sliten treningsbukse, singlet og billigutgaven av iPod-shuffle)