Klokkespotting

Så en klokke som gikk feil vei igår. Altså klokka gikk mot klokka. Måtte se noen ganger før jeg skjønte hva som var galt :S
 
Så nettopp videoen til Dr. Dres "I need a doctor". I den siste scenen der Dre går mot graven til en av sine gamle rappekompiser, kan man skimte noe som ser ut som en Patek Phillips Nautilus på armen hans.

drdre.png


I sammen video sporter Eminem noe som kan se ut som en hvit Casio G-Shock.

emineme.png
 
Mye kult innom butikken igår. Rolex Sub, en panerai luminor på gummirem, en Seiko monster, en breitling chrono av noe slag og megselv med min Superocean steelfish :D
 
Så nettopp videoen til Dr. Dres "I need a doctor". I den siste scenen der Dre går mot graven til en av sine gamle rappekompiser, kan man skimte noe som ser ut som en Patek Phillips Nautilus på armen hans.

drdre.png


I sammen video sporter Eminem noe som kan se ut som en hvit Casio G-Shock.

emineme.png

Ser kanskje ut som Dr.Dre har kommet litt bedre ut av klokkesponsingen i den videoen, men det er jo bare mitt personlige syn. Sikkert mange som ville ha hatt en G-shock istedenfor.
 
Mer snacks innom jobben idag. Hvit Explorer 2, Rolex GMT pepsi, og noen breitling chronoer hvorav 1 så ut som en Chronomat 01.
 
Hadde en drita kunde i butikken min idag kl halv 3, med en Rolex sub i blått og gull.
Kanskje en av de mest harry'e personen jeg har møtt, en fin representant for Rolex.
 
2 stk. Rolex Deepsea spottet i filmen "Unknown Id" på kino i går. Den ene ble faktisk gitt bort i løpet filmen.

Filmen kan også anbefales, overraskende bra thriller!

AW :)
 
Ser kanskje ut som Dr.Dre har kommet litt bedre ut av klokkesponsingen i den videoen, men det er jo bare mitt personlige syn. Sikkert mange som ville ha hatt en G-shock istedenfor.
Man kan jo ellers lure på hvor mye den gode doktoren fikk for å produktplassere HP's forsøk på iPad :)

Edit: ser at mannen samarbeider bredt med HP, og sånn sett sikkert er programforpliktet til å skamløst inkludere svære hp-logoer i videoene sine.
 
2 stk. Rolex Deepsea spottet i filmen "Unknown Id" på kino i går. Den ene ble faktisk gitt bort i løpet filmen.

Filmen kan også anbefales, overraskende bra thriller!

AW :)


Så den i kveld, men er ikke enig. Ble dørgende kjedelig og typisk amerikansk klisjé fra start til slutt. Klokka ble faktisk høydepunktet i filmen for min del...

HR
 
en stakkar på jobb i går som hadde blitt frastjålet lommeboken sin. Var nok et ettertraktet mål for lommetyver når de så helgull sub og LV baggen...
 
Spottet en gull på stål datejust på gymlæreren min, den hadde blå skive og var trolig under 30mm stor. Utrolig pen dameklokke.
 
Spottet en rolex gmt med pepsi bezel samt en med helsvart bezel på to dresskledde herremenn på de to radene til høyre for meg da jeg fløy fra Bergen til Oslo i dag. Og der satt jeg med min 116710LN. What are the odds:p?
 
Spottet en rolex gmt med pepsi bezel samt en med helsvart bezel på to dresskledde herremenn på de to radene til høyre for meg da jeg fløy fra Bergen til Oslo i dag. Og der satt jeg med min 116710LN. What are the odds:p?

Førte du noen samtale med disse herremennene da? :D Det som er synd er jo at de fleste med dyrere klokker bare grynter og mumler noe litt uklart når man kommenterer klokkene deres. Altfor få som faktisk bryr seg om hva de har på armen, og veldig mange kjøper Rolex, IWC og Omega kun fordi det er dyrt..