Klokkespotting

Den så omtrent sånn her ut :)

Sinn.jpg
 
Spottet en Hublot BB helsvart på armen på en annen pappa på årets første fotballtrening for fireåringen.:D
Den var irriterende flott å se på.
Enda mer irriterende var at jeg for første gang kjente at jeg likte en Hulot.
Faen.:oops:
 
Idag har jeg spottet 3 submarinere på lite følge med dresskledde herrer på Tjuvholmen, en som ventet på bussen med en Omega PO med orange bezel også har jeg sett to små DJ tt på to jenter i Oslo. En god dag med spotting:)
 
Spottet en Hublot BB helsvart på armen på en annen pappa på årets første fotballtrening for fireåringen.:D
Den var irriterende flott å se på.
Enda mer irriterende var at jeg for første gang kjente at jeg likte en Hulot.
Faen.:oops:

Den følelsen har jeg også fått, skremmende!!!:D
 
Kommer akkurat fra en liten Frankrike-tur. Spottet en russer med helgull AP ROO (gummirem), sammen med to (innleide?) damer med daytona rosegold
For øvrig mye Rolex Submariner'e (gull og stål) ellers samt en kollega som viftet rått med sin Daytona og smilte godt da jeg "viftet" min GO tilbake :D
 
:oops: Finnes det et alternativt forum der vi kan dele lidenskap for HUBLOT?

Jeg ble også litt psykotisk her om dagen og fikk umiddelbart lyst på en Hublot Big Bang, så la jeg merke til de usymetriske skruene på bezelen og da kan jeg ikke unngå å sammenligne med AP ROO, plutselig ble jeg frisk igjen, eller dvs jeg fikk veldig lyst på AP ROO i stedet.....
 
I dag så jeg 4 casioer, 30 seikoer og (hold dere fast) en makaløst svær Q&Q!!

Jeg både vanker i feil miljø og feil by.... Snart tur til Oslo, da skal jeg gli stille rundt på Aker Brygge på klokkespotting...
 
I dag så jeg 4 casioer, 30 seikoer og (hold dere fast) en makaløst svær Q&Q!!

Jeg både vanker i feil miljø og feil by...

+1 :(

Jeg mistenker fra tid til annen at Mathfjeld går på en eller annen sterk syre, alternativt et kraftig hallusinogen

Idag har jeg spottet 3 submarinere på lite følge med dresskledde herrer på Tjuvholmen, en som ventet på bussen med en Omega PO med orange bezel også har jeg sett to små DJ tt på to jenter i Oslo. En god dag med spotting:)

:p
 
Jeg ble også litt psykotisk her om dagen og fikk umiddelbart lyst på en Hublot Big Bang, så la jeg merke til de usymetriske skruene på bezelen og da kan jeg ikke unngå å sammenligne med AP ROO, plutselig ble jeg frisk igjen, eller dvs jeg fikk veldig lyst på AP ROO i stedet.....

Det er jo ikke så rart når skruene på AP'en sitter fast i fronten og blir skrudd til bak :p

Men AP er nok hakket vassere uansett!

Spottet BTW en gmt pepsi på en sensor i dag!
 
Da burde Hublot gjort det samme;)

Ellers hjelper det også at AP har historie og ikke et modifisert ETA (som om jeg ikke tar feil sitter i Hublot)
 
Det som igjen er litt klønete er at sporene i skruene på en AP er 100% uten funksjon. Dvs. kun for å se fancy ut.
 
Enda mer irriterende var at jeg for første gang kjente at jeg likte en Hulot.
Faen.:oops:

Ha ha. Har merket at jeg liker Hublot litt jeg også.:oops: Designet er det slett ikke noe galt med. Unntatt de verste diamantbefengte oppgulpene da selvsagt:p

Du er bare påvirket av den artikkelen om Hublot i siste utgave av Wachtime tenker jeg.;)
 
I dag så jeg 4 casioer, 30 seikoer og (hold dere fast) en makaløst svær Q&Q!!

Jeg både vanker i feil miljø og feil by.... ...

:D:D:D Neida,- er ganske sikker på at det du så, er ganske nære virkeligheten!! Uansett by..... :cool:

Men sommeren er en spennende tid for spotting....på bl.a. klokker!
 
Panerai (flyback?) chrono på gummi spottet på La Donna på Lysaker brygge. Klassisk meglerlook på eier ;)