Klokkespotting

Så noe artig vintage i kantinen på jobb i dag, muligens en gammel Omega?
Om det mot formodning var noen her i kantinen på veksthuset på skullerud i dag; jeg studerte klokken din og så ikke kritisk på tykkelsen på brødskivene dine. De kan du lage så tykke du vil. Likte bare klokken din.
 
Om det mot formodning var noen her i kantinen på veksthuset på skullerud i dag; jeg studerte klokken din og så ikke kritisk på tykkelsen på brødskivene dine. De kan du lage så tykke du vil. Likte bare klokken din.

Hehe, har levert pizza dit ganske mange ganger, jobbet i Peppes før ;)
 
Spottet en sort sub (16610) på en familiefar under besøk på Cinderella kafé på Brokelandsheia da jeg var på vei til Gardermoen på fredag. Endelig fikk jeg også spottet noe! :p
 
Fortsetter i barnehagen til dattern min. Kona til han med Gmt pepsi har en datejust med rosa skive.
 
Spotter jevnlig en Panerai Submersible Chrono på bussen på morran (aner ingenting om PAM og modellnummere), så også i morges. Fet klokke!

Etter bussbytte fikk jeg hyggelig selskap av en GMT master pepsi, dog med bezelen på skrå. Har visse problemer med å observere en usentrert bezel over tid, men klarer heldigvis å unngå "oppsøkende virksomhet". (Det er en hysterisk morsom sekvens på Top Gear der Clarkson mobber Captain Slow med stadig å vri på bezelen på klokken sin, og May klarer ikke å se på :) )
 
Tv-spotting: Børge Ousland ble intervjuet, mens han brukte en TS-nato:D Klokken er jeg mer usikker på, men kunne ligne på en GMT master med blå urskive.
 
litt spotting på 17. mai middag:

Omega Constellation Iris '95
AP Royal Oak 15300 gull på brun skinnrem
Breitling Chronomat (gull bezel)
 
Tv-spotting: Børge Ousland ble intervjuet, mens han brukte en TS-nato:D Klokken er jeg mer usikker på, men kunne ligne på en GMT master med blå urskive.


Så Ousland up close i dag, og det så ut til å være en Seiko (kronen var plassert kl 7 tror jeg) og han hadde den på en god gammel skistropp, ikke NATOen herfra :)
 
Så Ousland up close i dag, og det så ut til å være en Seiko (kronen var plassert kl 7 tror jeg) og han hadde den på en god gammel skistropp, ikke NATOen herfra :)

Hehe, se der ja. Ble nok litt lurt ut av min "hangover" tåke idag tidlig. liknet no veldig ihvertfall. Han skal ha masse kudos for oppfinsomhet:p
Spottet ihvertfall en hvitgull datejust med diamanter, på min kjære tante. Spurte om å få se nærmere på uret, hvor hun repliserte "har en mye finere en i safen hjemme". Jammen fint å være gift med en lege tenkte jeg da i mitt stille sinn:) hehe
 
spottet en submariner på norges natoen i går på Jacob Aall i Bergen... Gikk bort for å preike litt, men da viste det seg at det var en fake sub, og en skistropp...