Klokkespotting

Dobbel Breitling spotting i dag. Den ene ser jeg flerer ganger i uken da eieren har forelesninger sammen med meg, men den andre var på en tilfeldig forbipasserende.
 
Explorer 2 S/S, hvit skive i sikkerhetskontrollen på OSL i 9-tiden om morgenen i går. Rolex Air King i innlandsterminalen. Speedy på lenke og DJ med sort skinnrem på flyet til Tromsø/Longyear. Noen herfra?
 
Nesten litt synd det Tore, at han ikke ville selge..



Sitter og ser på "Tomb Raider 2", halvbra film, helbra dame. Hun bruker en "Tissot T-touch"
 
Sett tre seamaster divers siste 6 dager.

På søndag en med quarts urverk og sort skive.
På onsdag en automat med hvit skive( den jeg fikk låne litt og har med på dagens)
I dag en automat med blå skive.

Ingen med sverdhender da.

Kan ikke annet enn å bli litt påvirket, men bare litt.
 
Spottet en søt liten Seamaster på en (kvinnelig)kollega i går. Søt liten quartz sak.
 
IWC Aquatimer

Repo Men, en av de dårligste filmer noensinne, ble kjøpt utelukkende pga Forest Whitaker og Jude Law, og fordi den lokale Kiwi-sjappa ikke hadde noe annet som fristet.

Filmen er en katastrofe, men det kom heldigvis noe godt ut av den. Klokken til Jude Law så helt rå ut. Etter mye spoling, eller hva det heter på dvd, stillbilder og søking på nettet fant jeg ut av det.

IWC Aquatimer på gummi. Klokken er synlig mange ganger, men aldri i fokus da han stort sett denger løs på folk gjennom hele filmen.
 
Et par submariner'e spottet på Nodee i går kveld..
Samt et par helggull subber på jobb i løpet av uken. :eek:
 
Spotted er vell ikke rett men var innom en grei butikk på ferie i St Cruize
50d49a72-3f9e-3692.jpg
 
Omega SMP med black dial og skeleton hands (dette varmer mitt hjerte:p) spottet på Vågsbygd senter, kristiansand tidligere i dag. Fikk nesten lyst til å gi vedkommende et nikk, men innser dette muligens hadde vært litt sært.
 
Rolex Sub på lærer på skolen i dag. Og en helgull DD med presidentlenke på herre på Bølgen og Moi.