Klokkespotting

TT SUB med blå skive på en rimelig brautende og ekstremt harry kar på en lokale pub'en her hvor jeg har hytte. Gir ikke akkurat oss nordmenn et bedre rykte her i EU;)
 
Blå TT på Madcon Tchawe i Diplom is reklamen. Også var Lasse Kjus innom kontoret for en stund siden med en helsvart Hublot av noe slag.
 
Rolexmania rundt meg på fly fra Malaga i dag. Eldre kar med gammel gull/stål submariner, fikk aldri sett skiven skikkelig. Kona ved siden av med matchende mini-sub og en annen dame bortenfor der igjen med diamantbezel. Rolex-clasp i alle fall, vanskelig å se hva det var. Helgull Daytona bak meg + et par DJs ved midtgangen bakover. I tillegg til Seamastere da, og gud vet hva alle veier. Tror jeg må være litt mer våken på flyturer fra nå av.
 
Meget godt brukt hvitskivet vintage omega av noe slag spottet på fergemannen på vei til hytta på Senja ;)
 
Spottet PO XL med orange tall, bezel og croco på James May på et morsomt men litt nerdete program på NRK.
 
Spottet PO XL med orange tall, bezel og croco på James May på et morsomt men litt nerdete program på NRK.

Han brukte også en RADO. Utrolig kult program ja, selv for meg som ikke er vokst opp med noen av lekene (annet enn lego da)
 
Her er forrige episode, som handler om Airfix(Modellfly, båter osv.)
Kanskje vi blir vitne til modellbygging på "dagens klokke" senere i uken?
 
Han brukte også en RADO. Utrolig kult program ja, selv for meg som ikke er vokst opp med noen av lekene (annet enn lego da)

Ja, RADO har jeg ofte sett på han, i tillegg til masse annet jeg ikke har skills nok til å gjenkjenne. Han hadde et annet program kalt ManLab e.l., også verdt en kikk!
 
Så en speedmaster tror mk2 på bryn senter i går.

Masse tid til klokkespotting i sikkerhetskø på Gardermoen i dag.

Explorer 2
TH carrera
Seamaster professional med og uten chrone.

Og det er laaaaangt igjen.
 
Helgull Daytona på en 50-60 år ung dansk turist på Kiwi Øyer i forrige uke. Han kjørte forøvrig en slede av en Audi a8 4,2. ;)

Omega PO (stål med svart bezel, lenke) på en bekjent fra Mysen.