Klokkespotting

Måtte spørre en kompis om hva vi så på her - han måtte skuffe meg og poengtere at det ikke er skruer på "lugs delen" av kassa på AP, men dette er derimot noe vi ser ofte på Hublot... :p

OK, det var "tannen" mellom klokka og remmen som så veldig AP ut. Har Hublot virkelig rappet dem også?

Ellers synes det som om det er 6 skruer på bezelen. AP har vel 8? (Har JlC tilgjengelig nå)
 
OK, det var "tannen" mellom klokka og remmen som så veldig AP ut. Har Hublot virkelig rappet dem også?

Ellers synes det som om det er 6 skruer på bezelen. AP har vel 8? (Har JlC tilgjengelig nå)

Mmmm ... det var ingen "tann", men en svart skrue forvirret meg og gjorde at det så ut som en tann.
Er nok en Hublot, ja ... OK; skal kanskje ikke forvirre meg innom denne tråden før jeg har mer peiling :(
 
Mmmm ... det var ingen "tann", men en svart skrue forvirret meg og gjorde at det så ut som en tann.
Er nok en Hublot, ja ... OK; skal kanskje ikke forvirre meg innom denne tråden før jeg har mer peiling :(

Dette er jo halve moroa... Jeg trodde selv det var en AP ;). Måtte konsultere den eneste jeg kjenner med en slik "special special" AP på armen og han poengterte at her hadde jeg nok bommet :p.

Keep it comming sier nå jeg, moro å forske litt når det dukker opp spottinger!
 
Leser en veldig bra biografi om Putin nå. Der nevnes det hans forkjærlighet for sin Patek perpetual date i hvitt gull. Dette nevnes i boken fordi han går (som jeg) med uret på sin høyre arm. Da kultusen rundt han blusset opp laget en av Russlands større fabrikanter ett ur beregnet for høyre hånd og sendte bla ett eksemplar til han i gave. Han er aldri observert med dette:cool: Pateken derimot...
 
Leser en veldig bra biografi om Putin nå. Der nevnes det hans forkjærlighet for sin Patek perpetual date i hvitt gull. Dette nevnes i boken fordi han går (som jeg) med uret på sin høyre arm. Da kultusen rundt han blusset opp laget en av Russlands større fabrikanter ett ur beregnet for høyre hånd og sendte bla ett eksemplar til han i gave. Han er aldri observert med dette:cool: Pateken derimot...

Jeg trodde Putin var Blancpain mann...
 
Hublot har laget enda en grail...
EAEE23A3-68D0-4AAF-8C9F-245D96095DB3-2626-000002DC901E63BC.jpg
 
Hublot har laget enda en grail...

Woah!
25yuswsw28295.gif


Ed O'neill er nok en klokkemann. Har spottet en god del forskjellig på armen hans i Modern Family, blandt annet en daytona, submariner (hulken?) og en Bell&Ross.

ModernFamily.jpg


Sofia Vergara, som spiller konen, har også ofte en helgull daytona på armen. ;)

sofia-vergara-and-rolex-daytona-everose-watch-gallery.jpg
 
Redigert:
TT Sub på foredragsholder idag. Omfangsrik og prateglad amerikaner, kledde den godt :)
 
Gledet mitt klokkesinn da jeg oppdaget at min faste bankkontakt hade Rolex, nærmere bestemt hva jeg tror må ha vært en eldre (vintage?) explorer
 
God kveld folkens :)

Jeg har et lite Prison Break maraton, og oppdaget plutselig en fet klokke på hånden til "Generalen".
Jeg lurer fælt på hvilken klokke det er. Synes det kan se ut som en Patek, men noen som vet?

FUeB7.jpg


kI6CY.jpg


mxmUF.jpg
 
Sofia Vergara, som spiller konen, har også ofte en helgull daytona på armen. ;)

sofia-vergara-and-rolex-daytona-everose-watch-gallery.jpg
[/QUOTE]

med den frekke spanske dialekten er hun mildt sagt heeeeeeit! drit i daytonaen der..