Jeg er nok redd du har rett, mr Holmes
Elementary, my dear Watson.
Jeg er nok redd du har rett, mr Holmes
Hva tror dere om disse to Rolexene som en og samme person vil selge for totalt 700.000NOK?
Rolex med 24,3 ct. diamanter. Takst fra Norsk juveler : Kr. 1 500 000,00
Seriøse bud over 400000,00 ønskes.
Mulig bytte i 1800 tallskunst eller kurant bil.
ROLEX m/ 24,3 ct. diamanter - FINN Torget
I tillegg:
Rolex Saudi Arabian i gull med 824 diamanter.
Kurant bil eller 1800 tallskunst vurderes i bytte
Sjelden anledning - FINN Torget
Det kan sikkert hende det er ekte, men hvem i f vil finne på å gå med noe sånt. Dersom det er ekte urverk, er de jo fulstendig ødelagt av bling bling.
Dersom man har fått takst 1 500 000,00 hvorfor setter man minstebudet på 400 000,00?
Nja... skeptisk!
Jeg fatter ikke at denne annonsen får bli stående på finn.no
Dette er helt elendig google-oversettelse og et typisk tegn på at her er det noe muffens.
"- Betingelser for jeg vill ikke kontater med privat selger. "
Vil "catherine Svendesen" ikke ha kontanter av private kjøpere eller vil hun ikke ha kontakt med annonseselgere?
omega spedmaster - FINN Torget
Disse virket særdeles tvilsomme. Umulig å se ut fra bildene, eller så har jeg glemt brillene et sted...vent, jeg har ingen briller. Må få sjekket synet, kanskje:
armbåndsur - FINN Torget
Stikkord - autofokus?
Altså umulig å bedømme ut fra bildene, men ut fra pris, kan man vel anta at det enten er tjuvegods, eller så er det juggel!
Her er en som forsøker å selge falsk skrammel. I tillegg trenger han ett kurs i norsk rettskrivning
fire ur tilsalgs - FINN Torget
Han har til og med tatt seg bryet verdt å skifte batteri på uret i går... hø hø
Så vidt jeg kan se (og jeg er ikke noen Panerai ekspert ...) men crown guard skal vel være børstet og ikke polert, samt at snodig farge på lume på dial kontra visere? Skal vel være heller nærmere fargen som er på viserne, også på dialen? Samt at L swiss L ser ut til og være litt vel "stort" skrevet? men kan være vinkler som er litt rare osv ...njaaa?
Panerai 111 - FINN Torget
Og garantibevis er jo strengt tatt ingen garanti ...
For alt jeg vet kan det være selger er her på sonen, og at det er helt kosher hele veien, så dette med forbehold. Men oppklaring taes imot med takk
Så vidt jeg kan se (og jeg er ikke noen Panerai ekspert ...) men crown guard skal vel være børstet og ikke polert, samt at snodig farge på lume på dial kontra visere? Skal vel være heller nærmere fargen som er på viserne, også på dialen? Samt at L swiss L ser ut til og være litt vel "stort" skrevet? men kan være vinkler som er litt rare osv ...njaaa?
Panerai 111 - FINN Torget
Og garantibevis er jo strengt tatt ingen garanti ...
For alt jeg vet kan det være selger er her på sonen, og at det er helt kosher hele veien, så dette med forbehold. Men oppklaring taes imot med takk