Kopier/fakes på Finn.no

Noen her som fikk kjøpt denne klokka?

Var selv i kontakt med selger og avtalte kjøp. Dette så jo for godt ut til å være sant, men klarte ikke å la være. Snakket med han og sa jeg kunne overføre 50% med en gang. Men var jo skeptisk så ville se dokumentasjonen, så sa han måtte sende meg bilder av klokka sammen med dok/sert og jeg skulle overføre. Da hørte jeg ikke noe mer før jeg dagen etter fikk sms med "klokka er dessverre solgt".

Fyrte av en kvass sms i retur.

Fikk nå Mail der han beklager sin oppførsel og sa jeg kunne gå inn på ROLEX WATCHES FOR SALE AT USA'S #1 ROLEX STORE og finne en Rolex. Den skulle han ta inn og betale mva mens jeg kunne forholde meg til prisen på nettsiden.

Dette er nettsiden som Rolex saksøker for salg av Rolex'r med falske deler.

Takker pent nei til det tilbudet!!
 
Fikk samme mail i dag jeg og, eller han skulle lure unna moms mener jeg han sa. Jeg giddet ikke lese skikkelig engang, for en tufs!


Noen her som fikk kjøpt denne klokka?

Var selv i kontakt med selger og avtalte kjøp. Dette så jo for godt ut til å være sant, men klarte ikke å la være. Snakket med han og sa jeg kunne overføre 50% med en gang. Men var jo skeptisk så ville se dokumentasjonen, så sa han måtte sende meg bilder av klokka sammen med dok/sert og jeg skulle overføre. Da hørte jeg ikke noe mer før jeg dagen etter fikk sms med "klokka er dessverre solgt".

Fyrte av en kvass sms i retur.

Fikk nå Mail der han beklager sin oppførsel og sa jeg kunne gå inn på ROLEX WATCHES FOR SALE AT USA'S #1 ROLEX STORE og finne en Rolex. Den skulle han ta inn og betale mva mens jeg kunne forholde meg til prisen på nettsiden.

Dette er nettsiden som Rolex saksøker for salg av Rolex'r med falske deler.

Takker pent nei til det tilbudet!!
 
@GCSJ Hvilken klokke er det du snakker om?
Forsiktig råd, ser det for godt ut til å være sant (som du selv sier) Så er det nok det ...men bra du krevde mer/bedre dokumentasjon før du overførte penger da.

Og sjeldent et kvalitetstegn på selgeren at det legges ut bilder som er hentet fra annen salgsannonse til helt annen pris (hvis det var sub TT'en eller Breitlingen du.mente ...)
 
Redigert av en moderator:
@GCSJ Hvilken klokke er det du snakker om?
Forsiktig råd, ser det for godt ut til å være sant (som du selv sier) Så er det nok det ...men bra du krevde mer/bedre dokumentasjon før du overførte penger da.

Og sjeldent et kvalitetstegn på selgeren at det legges ut bilder som er hentet fra annen salgsannonse til helt annen pris (hvis det var sub TT'en eller Breitlingen du.mente ...)

@FnuSnu99 Det var Rolex'n. Helt enig med deg.. Regnet jo innerst inne med at dette var noe snusk. Men tanken og ønsket om et røverkjøp er vanskelig å holde igjen. Men som du sier ville jeg ikke overført penger uten å få en bekreftelse.

Søkte på alle de store nettsidene og kunne ikke finne de samme bildene av Rolexen i annonsen som jeg gjorde med Breitlingen.

Selger er definitivt en tufs og badguy!
 
Redigert av en moderator:
Han her har visst blitt litt ivrig etter responsen han fikk på forrige Sub han la ut mistenkelig billig på finn.
Rolex Submariner Klokker - FINN Torget

Skal du høre med han igjen @Salvesen? :p

Spent på om selger er interessert i å møte med klokkene hos AD, og om han i det hele tatt har alle disse 25 fysisk hos seg.

Forøvrig pussig at han har avbildet en Daydate i annonsen om Submariner klokker.. :confused:
 
Redigert av en moderator:
Nei denne typen er og blir en kjeltring, skal aldri bruke mer energi på å snakke med fyren :)

Om han har klokkene er det også garantert at disse ikke er momset inn, så det er jo en tankevekker i seg selv.

Fikk nesten lyst til å rapportere dette til tollvesenet eller hvem som tar seg av dette? Om klokkene har en gjennomsnittsverdi på 10k(Noe som nok er langt under) Så skylder han jo 62,5k i moms...

Han her har visst blitt litt ivrig etter responsen han fikk på forrige Sub han la ut mistenkelig billig på finn.
Rolex Submariner Klokker - FINN Torget

Skal du høre med han igjen @Salvesen? :p

Spent på om selger er interessert i å møte med klokkene hos AD, og om han i det hele tatt har alle disse 25 fysisk hos seg.

Forøvrig pussig at han har avbildet en Daydate i annonsen om Submariner klokker.. :confused:
 
Redigert av en moderator:
Rolex Sea dweller - FINN Torget

Er ikke dette på kanten til kriminelt? Send mail til Rolex så får han vel politiet på nakken ?

Sendte en mail for å høre hva det gikk i, fikk dette til svar;

"
Hei


Uret to 2 uker og bygge. Deler var forsåvidt enkelt å få tak i. Kjøpte flesteparten av delene fra USA. Dyreste var kassen og skiven.
Tok 4 uker å få tak i alle delene til en total pris på ca 1800 euro.
Urer er satt sammen av en urmaker under studiene hans.


Svenn"