Batteriet til pateken må byttes! Såklart!
På langt nær en PP ekspert, men PP har laget quartzur, og gjør det fortsatt meg bekjent!?
Batteriet til pateken må byttes! Såklart!
På langt nær en PP ekspert, men PP har laget quartzur, og gjør det fortsatt meg bekjent!?
Halais! Har hatt den fra den var ny. Har hatt den til service for en liten stund siden, og den går som en klokke. Er du interessert hører med glede fra deg. Mvh XXX
Halais! Har hatt den fra den var ny. Har hatt den til service for en liten stund siden. Ca 0,5 år siden, og den går som en klokke. Har ingen referanse fra andre salg av klokker. Er du interessert hører med glede fra deg. Mvh XXX
Fult navn er da ikke nødvendig da dette ikke er no konkret svindel, det er ikke noe kjekt å bli satt i bås. Just my two cents
Er ikke SIKKERT at dette er svindel. Kan jo være at dette er en eldre herre eller teknologianalfabet, men hverken selger eller annonse meg noe særlig trygg på at dette er et lurt kjøp.
Sier på ingen måte at dette er fake, ei har jeg heller ikke nok erfaring med merket, men en takst på 60000,- for denne er vel litt i meste laget?
Eterna gullur til herre - FINN Torget
Er usikker på om denne er fake eller ikke. Tilstanden er, ut fra bildet noe skrøpelig, men det er så lite info og det ene bilde er så dårlig at det er vanskelig å fastslå om den er ekte.
Rolex Submariner - FINN Torget
Imonerende at han har en 116710LN fra `03 som først ble introdusert i Basel 2007 ...Og til en rimelig stiv pris i tillegg.
Rolex GMT Master II - FINN Torget
Er usikker på om denne er fake eller ikke. Tilstanden er, ut fra bildet noe skrøpelig, men det er så lite info og det ene bilde er så dårlig at det er vanskelig å fastslå om den er ekte.
Rolex Submariner - FINN Torget
Ja, GMTen ser ok ut! Dyrt javisst, men det blir jo færre og færre muligheter til å skaffe seg strøkne og komplette pakker av gammel modell. Jeg ville nok hatt den ned til 35, tror jeg.
Virket legit den! Prisen var kanskje litt stiv?