Har jo brukt endel tid på dette, så hvorfor ikke. Hører jeg ikke noe i løpet av kort tid, så tar jeg en tur til politiet.
Er i hvertfall verd et forsøk.
Stå på. Han ga seg sist, etter mye bråk, trussel om å kontakte arbeidsgiver etc.etc.
Har jo brukt endel tid på dette, så hvorfor ikke. Hører jeg ikke noe i løpet av kort tid, så tar jeg en tur til politiet.
Er i hvertfall verd et forsøk.
Høgis: Hvor mye har blitt tilbakebetalt av den totale summen?
Ser nesten ut til at han bare holder deg på gress med et lite tilsvar i ny og ne. Han fornærmer jo intelligensen din. Nå vet ikke jeg hva slags kar du er, men jeg hadde faen meg dratt hjem til han og hentet pengene, for lenge siden..
Edit: Apropos holde deg på gress, fant dette bildet av Ronny på facebook.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150261973146353&set=a.10150261973141353.320230.570696352&type=3&theater
Man begynner jo å innse hvorfor Ronny holdt på som han gjorde, gudene vet hvor mange "nedbetalingsavtaler" han har rundt forbi.. dersom han har havnet i uføret ved å selv kjøpe et par klokker som viste seg å være falske kan man jo tenke seg at han har havnet i en usedvanlig ond sirkel.
Uansett tilfelle, du har vært hinsides tålmodig her. På tide å gå til politiet med dette nå.
Er det samme ronny eller en anne som heter det samme???
Han har lagt til flere klokke merker som interese så det virker litt som riktig type...
Her var det jo mye interesant lesning med den samme personen jeg har handlet av. Kan godt hende han er veldig uheldig. Han begynte i hvertfall og gjøre opp for seg, men ble forbanna nor jeg tok kontakt med kona/samboeren hans. Det eneste jeg var ute etter var og få kontakt med han siden han ikke svart på mine sms er.
Høgis: Hvor mye har blitt tilbakebetalt av den totale summen?
Ser nesten ut til at han bare holder deg på gress med et lite tilsvar i ny og ne. Han fornærmer jo intelligensen din. Nå vet ikke jeg hva slags kar du er, men jeg hadde faen meg dratt hjem til han og hentet pengene, for lenge siden..
Edit: Apropos holde deg på gress, fant dette bildet av Ronny på facebook.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150261973146353&set=a.10150261973141353.320230.570696352&type=3&theater
Du har jo verdens villeste tålmodighet her, bare at du takker når han kommer med for små, for sene tilbakebetalinger viser jo temmelig storsinn, er vel han som bør takke deg for at du i det hele tatt har gått med på en avbetalingsplan. Håper og tror de siste 5K kommer inn om du bare går til politiet, vil tro lensmannskontoret på Rognan allerede har et par telefoner ang. denne karen, og hør på Mr. Henriksen, som er politi, på hva du skal ha klart i forhold til en anmeldelse.
Du kan, og bør, anmelde saken, men noen straffereaksjon tviler jeg på, og det hjelper ihvertfall ikke med å få inn pengene. Dersom han ikke er villig til å signere et gjeldsbrev, kan du like gjerne levere inn en forliksklage med en gang. Kravet er erkjent, så resultater er gitt og du vil ha en dom som kan brukes til tvanginndrivelse ved hjelp av namsmannen. Dersom det er noe å hente hos ham, vil du få pengene dine tilslutt.
Kjip sak, og ekstra ille at tufsen har vært bruker her inne. Håper det løser seg.