Saddleback er hardcore - Enkelt og greit! Brukes mye av adventurers og amerikanske militære utstasjonert rundt om i verden. Alternativt wannabe cowboyer som meg Nei, de er ikke akkurat hva man man kalle sofistikerte. Blir som å sammenligne en mustang eller viper med en Ferrari eller Porsche. Personlig liker jeg stilen. Holdbart som pokker, og guttungen kan sprenge av ett dusin kinaputter inni uten at det påvirker hverken funksjonalitet eller estetikk. Kanskje det til og med tilfører litt personlighet ;-DLenge leve machomiljøet Ser ut til at flertallet mener det er unødvendig. Rart igrunn, er mye feminine verdier i klokkeinteressen sånn ellers.Tipper vi kommer til å se en stor endring i hvor mange som bruker dette om ti år. Men jeg kommer ikke til å vente så lenge var inne og kikket litt på saddleback, og må si at prisene var ikke ille i det hele tatt. Men jeg er redd for at de kan bli litt klumpete og tunge, kan også se ut til at de kan henge seg opp i klær osv, da de er relativt "kantete" (i mangel på bedre forklaring). Hvordan opplever du det @Vestante?
Jeg tror jeg ønsker en som er litt mer slim og lett.
Fant denne fra LV, synes proposjonene er riktig, og størrelsen ser fin ut, litt stiv pris såklart, men skal jeg ha meg bag så er det bare å legge så mye kroner i det, at man ikke har råd til å ikke bruke den
Alt har sin bruk, akkurat som klokker. Det blir snodig å sammenligne en DSSD med en A. lange Sohne. Stikkord - "Anomali"
Forøvrig er min erfaring at de må brukes, og jevnlig sausen inn med olje. Lær formes, og en mengde videoer på YouTube forteller om at vesken bare blir bedre jo mer man bruker dem.