Hei alle klokkeentusiaster, det tok litt tid men her er jeg!
Jeg er en gutt fra Oslo på 28 som alltid har vært glad i klokker helt siden jeg fikk en Casio med beskyttelsesgitter på 8 års dagen. Det har etter denne blitt diverse Seiko, Citizen i titan etc etc..
Så en dag for ca 6 år siden fikk jeg plutselig lyst på å avansere i klokkeverdenen. Jeg fikk øynene opp for Omega da pappa hadde en gammel å vise frem, og begynte å lese blader og nettsider for å finne den riktige. Den ble en
James Bond Seamaster chronometer i blått. Deretter fulgte en Omega Railmaster 42mm på skinnreim i 2006. Dette året jobbet jeg fullt i Restaurant og kunne bruke 25000kr..
Så begynte jeg å studere men lysten på enda flottere Ur vokste raskt. Det ble sparing i 3 år og før jul 2010 handlet jeg min første Rolex, det ble en Gmt m2ceramic. Jeg hadde i mellomtiden kjøpt en Baume et Mercier classima 8692 som gikk ut like fort. Rolexen er en herlig bruksklokke jeg bruker til hverdags og på reiser. Det vokser stadig på meg selv om tidssonen sender veldige Sub-vibber. LVen frister veldig! Nå kjøpte jeg mitt siste Ur i august. Både ferie og skattepenger røyk med for å finansiere mitt nye prosjekt. Det måtte bli en Jaeger Lecoultre master compressor
Memovox. Den er kjøpt secondhand men er strøøøken og en av de siste kjøpt nov 2008 i Sveits. Min favoritt så langt. Så en kan trygt si at jeg har blitt hektet og elsker klokker.
Nå er jeg ferdig utdannet Tannlege til jul og planlegger nytt ur. Har tittet på IWC og 7days frister veldig. Drømmer ifrå om et rent dressur og Patek og 5396R står høyt. Men det blir nok endring til begge, det tross søt andre ting jeg må bruke penger på.. Men her er jeg hvertfall! Og har kommet for å bli!!