Hei alle.
Har vært usikker på hvor smart det er av meg å melde meg inn i dette forumet. Som med alle avhengigheter bør man være forsiktig med å la seg overeksponeres
Men nå har jeg altså tatt skrittet, og må si jeg er imponert over all kompetansen på forumet. Ser at det er fullt av gode råd og artige diskusjoner, og har allerede brukt så mye tid her at samboeren min vurderer å flytte ut (i går brukte jeg hele kvelden på å bla meg gjennom alle postene i dagens klokke tråden).
Litt om meg selv. 32 år, flyttet fra Lillehammer til Oslo 2004. Klokkeinteressen våknet i 14 årsalderen da jeg ønsket meg en seiko cronograph til ca 3500 kroner til konfirmasjonen. Dette syntes faren min var altfor mye å gi for en klokke, som jeg bare kom til å rote bort allikevel. Siden da har begjæret jaget meg, men har aldri tatt skrittet og kjøpt meg en ordentlig klokke før nylig. For tre år siden kjøpte jeg meg min første ordentlige klokke, en quartz-drevet seamaster, men tok i år det store steget og gikk for en Glashütte Original Senator Cronograph. Merkelig nok har ikke begjæret etter klokker blitt stagget av dette. Tvert imot. En fantastisk hobby så lenge den ikke driver meg fra gård og grunn
Andreas