forhåpentligvis ila. året så vil det stå en Porsche 930/964 (mellom 87'-90' årgang) i min "garasje", som deretter skal plukkes fra hverandre og backdate's til noe lignende som dette:
Men akkurat nå står det en gammel sliter av merket Mazda og modell 626, ute i regnet som min eneste bil.
Her er mitt nyinnkjøpte projekt, en Honda CB750 K7 fra 1977. Jeg har ikke fått den hjem enda så bildet er ikke av all verdens kvalitet. Det er litt av hvert som må gjøres, men heldigvis er den i teknisk god stand. Bortsett fra det kosmetiske skal jeg overhale gaffelen og få en kompis til å bygge ny hjul. Er det noen som har peiling på hva som er bra av felger, eiker og dekk? Tips tas imot med takk!
Har vi ikke en egen motorsykkeltråd på forumet forresten?
Hehe, den tenkte jeg ikke på før nå Da er det kanskje greit å beholde det skiltet der allikevel da
selgeren påpete også at personnummeret mitt inneholdt 996(Modell nummeret på bilen), så jeg og bilen er "ment to be"
Her er min Mini Cooper Silver Bullet. Motor er nå under ombygging, klar om noen uker.
Også har jeg en Svart Smart Fortwo CDI som pendlerbil, kanksje ikke verdens mest spennende bil, men forbruk på 0.3, motor bak over bakaksel med bakhjulstrekk og 45hk, er den faktisk litt morsom og interessant å kjøre. Man må planlegge en del