Moore's samling

Gratulerer med fantastisk nykommer til en fantastisk samling. Og takk for siklefremkallende bilder. God start på helgen.

Det er bare så lekkert! :D Gratulerer med et fantastisk tilskudd i samlingen!

"Grailen" min er en Royal Oak i RG :cool:

Oj, den så jeg ikke komme! Enig med valget av ren skive på denne. Overgangen fra sort skinn til gull er komplisert nok. Hva mer kan jeg si... enn gratulerer!

Nok et flott ur inn i samlingen din, og nok en flott presentasjon fra din side. Gratulerer med et flott ur!

Gratulerer så mye med lekkert ur. Rødt gull har klasse!

Bjutiful! :) Grattis Moore!

Stor takk, klokkevenner!
Kan ikke legge skjul på min fascinasjon for dette utsøkte eksemplaret av arten. Joda, jeg er selvsagt biased og relativt høyt oppe på "on a high"-skalaen, men det får stå sin prøve.
Må også påpeke det vakre faktum at denne RG fra AP har den perfekte farvekombinasjonen. Her varierer det som kjent mellom manufakturer, men den rødlige rustikke legeringen AP har oppnådd, er intet annet enn forførende.
Kombinert med sort dial og sort alligator blir dette usedvanlig tiltalende.
:eek:
 
Det er en aldeles nydelig klokke du har fått deg Moore. Helt siden første gang jeg så dette uret har jeg likt det for dets eleganse og sportslighet. Gratulerer så mye!
 
Gratulerer!

Fantatisk presentasjon og bilder. Som @ChristianN nevnte beundret vi denne flotte saken på flyplassen i Geneve :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer, Moore. Godt valg :cool:

Supplere med lenka og etterhvert? :)

Takker, Thomas!
Lenke...?
Ehh,..jeg blir aldri "der" med hensyn til lenke på gullur.
Og hva gjelder akkurat denne versjonen fra Audemars Piguet, så har de gjort temaet til en ikke-diskusjon, siden dette er et ur som ikke produseres og leveres med lenke.
Hvilket er en beslutning jeg - ikke overraskende - er veldig, veldig, veldig enig i....:D

Vanvittig flott! Liker disse best uten komplikasjoner, synes du har gjort et veldig godt valg her :)

Stor takk, akr!

Meget pent, Moore! Den tar seg vanvittig bra ut i gull :D Nyt påsken med det nye tilskuddet på armen.

Thanks, Boro!
Will do - og er godt igang allerede...:)

Dette er bare lekkert Moore.

Nydelig variant av en evig klassiker.

Kos deg masse;)

Takker, rkjersem!
Lykke til på ferden din inn i Genta-familien for deg også. Skjønner du har planer på trappene. :cool:

Den var RÅ!!!!

Alt er sagt. Kan ikke annet enn å gratulere deg med et nydelig ur :)

Du har en utrolig samling... Gratulerer med et utrolig ur... :D :D :D

Må si at den passet perfekt på sort rem.. :D ;) ;)

Jeg takker så mye, karer!
Må erkjenne det er mye som stemmer med denne versjonen. Et ikon som dette i en slik innpakning, det har sin effekt på meg....:eek:

WOW, Moore, denne tar kaka. Gratulerer på det aller sterkeste.

Jeg blir med dette enda mer sikker på at jeg gjorde det eneste rette da jeg kjøpte min 15300 (riktignok i stål). Spennen på din er spektakulær. Jeg tenker da spesielt på baksiden.

At gamle Minuteman plutselig skulle bli gulltørst kom noe uventet. Det ligger nok langt frem i tid, men om jeg lever og har helsa så kanskje en vakker dag...

Igjen, gratulerer med en skjønnhet!

Hyggelig å høre, Minuteman!
Din egen versjon av dette ikonet, har jeg selv hatt innom i min start på Audemars Piguet-vandringen min. Det var ett av de første urene jeg falt for. Det er nok ikke mer enn et par-tre år siden så skjedde, men tanken om denne i RG var da helt fjern.
Men, etter å ha sett og (be)følt dette kunstverket IRL, var jeg rimelig raskt omvendt. Så ja, gulltørsten kan komme høyst uventet.
Og som vi begge vet; - preferanser endrer seg jo i denne bransjen. :p

Lekkert ;) den var frekk. Virkerlig lekker i RG. Gratulerer så mye =)

Jeg takker, Toland85!
Frekk er et godt og en meget dekkende beskrivelse. :eek:
 
Det er en aldeles nydelig klokke du har fått deg Moore. Helt siden første gang jeg så dette uret har jeg likt det for dets eleganse og sportslighet. Gratulerer så mye!

Helt aldeles nyyyyydelig rett og slett!

Må innpå igjen, tror det er det peneste jeg har sett! Rett og slett en deilig klokke:D

Gratulerer med MEGET fin AP:) Et ur og en presantasjon i en klasse for seg selv! Rosegull er aldri feil:cool:

Flott tekst og fantastiske bilder! Tusen takk og gratulerer!


Tusen takk, klokkevenner!
Hyggelig ord og bilder faller i smak.
Uret er en sann glede å bære. Og ikke minst det nydelige rødbrune farvespennet i den, er sjeldent vakkert. Kontrastene blir så ekstra effektfulle i kombinasjon med sort dial og sort alligator.
En farvekombinasjon som går utenpå det meste. :cool:
 
Gratulerer med et utsøkt ur. :cool: Virkelig lekker.
Takk for en flott presentasjon av klokken og av historien til klokken.
God påske. :cool:
 
Gratulerer med et aldeles nydelig ur, i et lekkert metall:)

Utrolig flott! Gratulerer så mye!

Gratulerer!

Fantatisk presentasjon og bilder. Som @ChristianN nevnte beundret vi denne flotte saken på flyplassen i Geneve :)

....ja, det er utsøkt å kunne betrakte dette smykket under perfekt belysning i et monter. Jeg gjorde det samme. Det er omtrent som å ha det på hånden....:cool:

Rett ut fra øverste hylle! Grattis Moore, det der er en lekkerbisk!

Gratulerer med et utsøkt ur. :cool: Virkelig lekker.
Takk for en flott presentasjon av klokken og av historien til klokken.
God påske. :cool:

Fy f... for et ut! Gratulerer med nok et fantastisk ur i en allerede fantastisk samling:D


Stor takk, karer!
Hyggelige ord. Det setter jeg stor pris på.:)

Forøvrig blir det nok en aldri så liten justering til om ikke så altfor lenge.
Har et prosjekt på gang, så får vi se om kalender og leveransetidspunkter holder slik som leverandøren min lover.
Pussig nok ble denne satt i "bestilling" før jeg kom på tanken om å kjøpe denne Audemars Piguet Royal Oak....
 
Redigert av en moderator:
Denne er bare helt utrolig flott! Og takk for en flott persentasjon med tekst og bilder.

Gratulerer:)
 
Fantastisk! Skulle ha skriblet ned en haug av rosende ord, men er målløs;)
Holdt på og glemme og GRATULERE!
 
Overraskende at du skulle gå for et såpass "enkelt" ur, men når man ser det er det vanskelig å være uenig. Utrolig vakkert rett og slett.
Har selv en liten drøm om å ha en slik på gummirem hele sommeren :D
 
Gretulerer med så mye med en fantastisk klokke. Denne kommer til å nyte lukten av kvinner og solkrem med deg i sommer :)

Takk for en flott unboxing med masse spennende historie :)
 
Denne er bare helt utrolig flott! Og takk for en flott persentasjon med tekst og bilder.

Gratulerer:)

Takker, Ulven!
Kjekt at ord og bilder faller i smak!:)

Fantastisk! Skulle ha skriblet ned en haug av rosende ord, men er målløs;)
Holdt på og glemme og GRATULERE!

Thanks, Mysil!
Det holder lenge, det der...:)

Overraskende at du skulle gå for et såpass "enkelt" ur, men når man ser det er det vanskelig å være uenig. Utrolig vakkert rett og slett.
Har selv en liten drøm om å ha en slik på gummirem hele sommeren :D

Joda, denne var det muligens vanskelig å se komme. Om man legger tidligere anskaffelser til grunn.
Men, hvert ur lever sitt eget liv, og noen ganger er det materialvalget som avgjør. Andre ganger komplikasjonene. Bruksområdene. Eventuelt urverket. Og generell estetisk opplevelse.
Jeg er kanskje litt uforutsigbar - oppi all forutsigbarheten...;)

Dog må det erkjennes; - jeg luktet veldig på en Jaeger-LeCoultre Master Tourbillon i RG, da jeg har begynt å få sansen for den komplikasjonen. Sær som den er. Hadde et meget godt tilbud stående på en slik, men jeg lot det passere. Dessuten har jeg en JLC i RG. En Master Tourbillon blir for dressy. Nå ønsket jeg en cool, classy og et mer anvendelig RG-alternativ.

Denne er akkurat så nice and clean som den skal og bør være.

Gretulerer med så mye med en fantastisk klokke. Denne kommer til å nyte lukten av kvinner og solkrem med deg i sommer :)

Takk for en flott unboxing med masse spennende historie :)

Takker så mye, Mathfjeld!
Vet ikke helt hvordan det blir å kombinere denne med solkrem....:cool:
Edited version
 
Redigert: