Moore's samling

939


Helt fantastisk. Gratulerer så mye med et av de fineste urene der ute, i et veldig flott materiale.
Nyt den! :)

Takk for en kjempeflott presentasjon. Flotte ord, og veldig fine bilder!
 
Nydelig, Moore! Det er et fantastisk ur og jeg skjønner godt at du ser frem til sommeren med denne på armen.

Jeg er av de som synes Royal Oak kler en komplikasjon (eller to), men i RG får den virkelig "x-faktoren" allikevel;)
 
Nydelig, Moore! Det er et fantastisk ur og jeg skjønner godt at du ser frem til sommeren med denne på armen.

Jeg er av de som synes Royal Oak kler en komplikasjon (eller to), men i RG får den virkelig "x-faktoren" allikevel;)

Dato og sekundviser er vel strengt tatt begge komplikasjoner (dog ikke "grande") ;) @Mogens Men jeg forstår hva du mener :D
 
Redigert av en moderator:
Oh, lord! Det er alltid en fryd å lese og ikke minst beskue. "Neat and tidy" med detaljer en kan kose seg med, sammen med den varme fargen kan det ikke bli bedre. Det er bare å gratulerer en blir jo helt varm av dette! :eek:
 
Du skuffer som vanlig ikke Moore, hverken når det kommer til presentasjon eller urvalg. Gratulerer med en fantastisk klokke!!
 
Gratulerer så mye, og en flott presentasjon av et absolutt nydelig ur. Dette er vel det fineste jeg har sett fra AP på en stund:)
 
Gratulerer så mye! Denne har jeg vurdert selv, dog med hvit skive. En av mine favoritt-APer!
 
Ah så utrolig rått! Kombinasjonen av Royal Oak designet og rødt gull er enormt kult, både dressy og sporty som RO designet er - men med et touch av det "frekke" som RG gir. Virkelig en klokke for våren/sommeren som kommer!

Grattis med nok en utsøkt klokke fra øverste hylle Moore! Kjempefine bilder også. :)
 
Vakkert.

Og selvfølgelig en helt riktig og logisk tilvekst til samlingen. Som ingen av oss klarte å forutse. Den perfekte blandingen av forutsigbarhet og uforutsigbarhet som kjennetegner all god kunst.

Så hyll, hyll AP RO RG - Et kunstverk i seg selv - Og ikke minst: Hyll, hyll kuratoren Moore. :D
 
Den er helt fantastisk fin, gratulerer!
Denne kan du gå sol og sommer med i møte :cool:

Vurderte du denne modellen med lenke? Eller synes du dette blir litt "for mye"? Sort alligator og rødt gull er en utsøkt kombinasjon, nyt den!
 
Har aldri helt "skjønt" AP.

Men det var før jeg leste og så denne tråden. Now I'm a beliver.

Gratulerer så mye :D
 
Jeg sitter her med en tåre i øyekroken etter å ha lest og sett de flotte bildene.

Et absolut nydelig ur på alle måter.

Gratulerer og nyt det, din heldiggris! :)
 
Lekkert, Moore! NÅ skjønte jeg rebusen din;) doh.

Jeg har alltid trukket litt på smilebåndet av RO i gull. Nettopp fordi det på lanseringstidspunktet kansje var det forventede? Jeg synes det er, mildt sagt svinlekkert, selvom jeg trodde (av ukjente grunner) at du ville unboxe et ur med hvit skive.

Jeg håper virkelig dette blir en keeper for deg, og at denne kvinnen behandler deg godt.

Tør jeg spå at neste upgrade blir en herlig gull-lenke til denne? ;)

Overøsende gratulasjoner fosser herfra.
 
Nydelig, gratulerer så mye!

Og etter min mening "vokser" RO/ROC minst to hakk i levende live, så denne varianten må virkelig oppleves som utsøkt på armen :)
 
Tatt i betraktning forrige ordspill....

Hør, hør....

Liker tenkningen din, Mathfjeld!
Antar det knytter seg en viss interesse til denne, ja.;)
Nå skal det sies at jeg er svært så spent selv. Går denne "inn" anser jeg meg nesten "i mål" på min horologiske reise. Egentlig. 1'ern - ja, kanskje sågar selve "grailen" (her er alt relativt, men dog) - er i boks med denne; - uten at jeg med det skal bidra til å skru forventningene altfor høyt opp.
Tror imidlertid det kan være en god anledning for en aldri så liten time-out etter denne. Ikke det at jeg ikke vil søke nye alternativer. Men, rett og slett bare nyte de bestående for en stund. Ettertanken slår en jo litt, når man omsider har tatt en beslutning.
Zoomfunksjonen på kameraet skal ihvertfall få sin tilmålte tid med den som nå ligger klar.

Ok, kanskje legger jeg ikke jakten helt bort. Nok er likevel nok for en stund, siden realiseringen kanskje har hatt et vel høyt tempo nå, 2011 og 2012 samlet sett.

Eventuelt går jeg for de to siste på min lille wish-list i løpet av året, slik at samlingen kanskje kan kompletteres en gang for alle, og jaktrifla omsider kan legges på hylla.
(Men jeg ser - allerede - at den påstanden der ikke falt helt troverdig ut...., så vi får se hva tiden bringer. Snart) ;)


....så fryktet jeg nesten det skulle bli litt for "obvious" denne gang.
Når første bokstav i hver setning ga svaret sist, ville vel kanskje den logiske tanke gå i retning..... siste bokstav i hver setning denne gang?

Snasne forslag her, karar!
Å treffe i forkant er vel muligens i samme oddskategori som de berømte 7 tall i Lotto. Vel nok har jeg antydet noe i retning av at det er litt – men bare litt – maritimt preg over den, men jeg kan vel antyde at denne - av noen hardcore aficionados – gjerne beskrives som mer dressy og konservativ…, like mye som cool og sporty.
Anyways; - jeg liker dårlig å bidra til at dette blir “teasing”, men vi må nok vente noen dager enda. Satser på at skjema fra leverandøren fortsatt tilsier at tirsdag holder vann, og isåfall blir det en anstendig unboxing, dog i behersket stil. Befinner meg nemlig på reise for tiden, så inntil videre må ytterligere hint stilles i bero.
- Sta? Mulig det, men som nevnt tidligere foretrekker jeg å ha fisken fast på kroken før ting avsløser helt.... - og siden vi snakker klokke levert "airborn" i dette tilfellet; - en lett våryr og riktig så playful "flyvefisk"...
:cool:


OK, Robert Langdon ville nok ristet oppgitt på hodet av noe slikt, men okke som; - et lite bidrag.:p

Nå blir det neppe flere "gåter".
Neste gang hopper jeg rett i unboxingen.














Tror jeg...;)
 
Lekre bilder og tekst av et lekkert ur!

Det begynner å bli en del Genta-ur her inne nå. Kanskje man burde arrangert en Genta-GTG?
 
Gratulerer så mye!

Jeg forstår absolutt fascinasjonen over denne. Sett en del på disse selv, sist var vel på flyplassen i geneve hvor det stod en utstilt.

Det er en utrolig lekker klokke, prisen er ikke helt hinsides og man får ganske bra value for money her synes jeg.

Gratulerer så mye med en nydelig klokke!