Moore's samling

Din syke, syke fa#$!! Gratulerer så mye. Et fantastisk ur innpakket i en flott presentasjon og med flotte bilder. Jeg er målløs..
 
Først ble det litt sånn...WOW!

WOW.gif



...også ble det litt sånn...whohoi!

pic17896.gif



Gratulerer så mye.
 
Grattis!

..den var jo grei, den....på en måte, liksom...litt kul og fin samtidig altså!

Ovenstående tekst kom fra min sønn - 11år. Kan jo ikke noe annet enn å støtte den:cool:
 
Du store alpakka, det var litt av en godbit å ende opp med. Alltid meget interessant og lese dine betraktninger og informasjon om nye ur. Så gratulerer så mye med et stykke kust fra JLC:D
 
Oi oi oi! Og akkurat i dag, som jeg dro til Tidemann etter jobb og har sitte hjemme med en SIHH 2013 spesialutgave av europa star og lest om JLC! Gratulerer, helt vilt! :cool:

Kan du forklare meg forskjellen på MC Tourbillon og MC Tourbillon Dualtime? Har ikke din også to tidssoner?
 
Dette var klokkekunst av edleste merke @Moore. Jeg kan forestille meg følelsen av å ha et slikt mesterverk på armen. Gleden ved å se tourbillonen spinne - magisk. Jaeger-LeCoultre er i en egen klasse når det gjelder haute horologerie. De lager de mest vanvittig kompliserte ur og alle de mest krevende komplikasjonene, samtidig som urene er vakre - og umiskjennelig Jaeger-LeCoultre.
Gratulerer.
 
Redigert av en moderator:
Wow!
Noe så latterlig lekkert! Skulle egentlig legge meg, men tror jeg blir oppe ett par minutter til for å se på de fantastiske bildene:D Noe så vakkert... Gratulerer så mye, dette var saker.
 
Dette er det ypperste i mine øyne... WOW!

Stor grattis, og jeg misunner deg litt følelsen akkurat nå...

Hvor går man herifra?
 
Oi!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dette var over alle forventinger og enda litt opp på stigen.
Nydelig stykke håndledssmykke du fått deg og takker som skriver og dokumenterer med bilder og tekst uret verdig.